Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر و تیمی که سال قبل نایب قهرمان آسیا شده در بدترین اوضاع مدیریتی خودش قرار دارد.

در حالی که کمتر از سه هفته تا مسابقه مهم با الهلال زمان باقی‌مانده، سرخ‌‍پوشان در بدترین شرایط مالی سال‌های اخیر خود قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت نشدن ۲۰ درصد مطالبات و آپشن‌های مربوط به قرارداد فصل پیش از مشکلات مدیران پرسپولیس است. بازیکنان و مربیان این تیم حتی یک ریال بابت پیش قراردادهای فصل جدید دریافت نکرده‌اند و همین موضوع صدای بازیکنان پرسپو‌لیس را درآورده است.

با وجود گذشت یک هفته از اتمام همکاری با کارگزار قبلی، مدیران پرسپولیس همچنان درگیر کارهای ابتدایی و روال اداری انجام مزایده برای انتخاب کارگزار هستند. از طرفی صدری بازهم به دنبال قرض مبلغی سنگین است تا بخشی از مشکلات فعلی مرتفع شود. کارمندان باشگاه پرسپولیس نیز ۳ ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و هیچکس در این باشگاه از شرایط موجود راضی نیست.

اینکه مدیران پرسپو‌لیس زودتر تکلیفشان را با کارگزار مشخص نکرده یا دائما به جای درآمدزایی در فکر قرض گرفتن هستند سوالاتی است که مدیران پرسپولیس باید به آن جواب بدهند ولی چیزی که مشخص است سرپرست موقت باشگاه پرسپو‌لیس به جای حل مسئله قصد دارد صورت مسئله را پاک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو

هواداران الاتحاد پس از شکست تیمشان برابر الهلال خواستار اخراج مارچلو گایاردو و فسخ قرارداد کریم بنزما شدند.

به گزارش ایسنا، الاتحاد فصلی ناامیدکننده را سپری می‌کند. حتی رفتن نونو سانتو و آمدن مارچلو گایاردو هم جواب نداد و نه‌تنها نتایج این تیم عربستانی را بهتر نکرد که بدتر هم کرده است. الاتحاد در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با آنکه الهلال یک نیمه ۱۰ نفره بود باز هم با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

به نوشته روزنامه سعودی‌ اسپورت، هواداران الاتحاد به‌شدت از نتایج تیمشان عصبانی‌اند و به همین خاطر خواستار اخراج گایاردو و فسخ قرارداد بنزما شده‌اند. بنزما که تابستان پیش به الاتحاد پیوست عملکرد خوبی در این تیم نداشته و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده است. او به بازی با الهلال هم نرسید و به خاطر آسیب‌دیدگی این بازی را هم از دست داد.

طبق اعلام سعودی اسپورت هواداران عصبانی الاتحاد خواستار اخراج پنج بازیکن خارجی تیم و جذب چهره‌های سرشناس در تابستان شده‌اند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود این تیم در تابستان تغییرات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • احتمال خطر؛ سازمان مدیریت بحران در آماده باش/ رگبار و باد شدید، رعد و برق، گردوخاک و تگرگ
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • (ویدئو) خلاصه بازی الاتحاد ۱ - الهلال ۲
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟