Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی عسگر روز چهارشنبه در یکصد و سی و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری اصفهان افزود: این کارگروه شامل ۲ بخش بانکی و غیر بانکی است.

وی ادامه داد: در حالی‌که فعالان اقتصادی استان ۲ سال گذشته باید ماه‌ها پشت در این کارگروه انتظار می‌کشیدند تا مشکل آنها مطرح شود و نوبت به آنها برسد، اما مصوبه‌ای نمی‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: بخش اول جلسه امروز به بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی بزرگ اصفهان اختصاص داشت که مسائل این واحدها به‌صورت جزئی و تخصصی احصا شده بود و تصمیم‌های لازم در مورد آنها گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان مساعدت لازم را با فعالان اقتصادی این شهرک صنعتی داشته باشند تا مشکلات آنها برطرف شود.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه  ۲۰ مورد از مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی استان در جلسه امروز مطرح شد که هر کدام یک، ۲ و برخی موارد سه مصوبه داشت.

وی بیان کرد: سه مصوبه جلسه امروز به پلی اکریل اختصاص داشت تا مسائل ریز اجرایی این شرکت برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: این مجموعه صنعتی با تلاش‌های بسیار، به دست هیات مدیره منتخب سهامداران سپرده شد و از آن زمان تاکنون رشد خیلی خوبی داشته اما هنوز با مسائل و مشکلات زیادی مواجه است.

وی اضافه کرد: این شرکت امروز روی روال خوبی قرار گرفته اما تکنولوژی تولید این مجموعه قدیمی است که باید برای رفع این مشکل تلاش شود.

قاضی عسگر ادامه داد: مسائل شرکت‌های دیگری که با مشکل واردات و یا مواد اولیه مواجه بودند، در جلسه امروز مطرح شد و  مقرر شد سازمان صمت استان مساعدت لازم را با این واحدها داشته باشد.

به گزارش ایرنا در یکصد و سی و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که روز چهارشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در استانداری برگزار شد ۲۰ مورد از مسائل حوزه شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت، سازمان امور مالیاتی، بانک‌ها، شرکت گاز، آبفا، مخابرات، شهرداری، آب منطقه ای، اورژانس و محیط زیست استان بررسی و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

۱۵ مورد از مصوبات جلسه امروز به شهرک صنعتی بزرگ اصفهان و پنج مورد به واحدهای صنعتی خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی اختصاص داشت.

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها یکی از برنامه‌های اقتصادی دولت برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مسائل و مشکلات آنها در بخش‌های مختلف است.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان استانداری اصفهان استانداری اصفهان مسائل و مشکلات اقتصادی استان کارگروه تسهیل جلسه امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد

استاندار کرمان، گفت: روزگاری کشور درگیر جنگ نظامی بود و با حضور مردم در آن جبهه پیروز شدیم، امروز نیز باید راه شهدا را ادامه داد و در جنگ اقتصادی پیروز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تبریک هفته کار و کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: امروز برای عرض ارادت به مجموعه کار و تولید به گل‌گهر آمدم.

وی با بیان اینکه جوهره و هویت انسانی با کار و تلاش است، گفت: یکی از بهترین مجموعه‌های کارگری در استان کرمان، گل‌گهر سیرجان است و این مجموعه، مجموعه پرتلاشی در استان است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز مهمترین نیاز کشور در حوزه تولید است، افزود: روزگاری کشور درگیر جنگ نظامی بود و با حضور مردم در آن جبهه پیروز شدیم و امروز نیز باید راه شهدا را ادامه داد و در جنگ اقتصادی نیز پیروز شد.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم اقتصادی و تهدید سعی می‌کند سرعت پیشرفت کشور را کُند کند، اما به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید، گفت: روزی در همین سیرجان فقط سنگ آهن و مواد خام صادر می‌شد اما امروز زنجیره فولاد تشکیل شده و به قطب فولادی تبدیل شده است که افتخار بزرگی برای کشور و استان کرمان است.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه وظیفه‌ای که بر دوش همه ما است، جهاد تبیین است اظهار داشت: کشور پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که در اوج تحریم رقم خورده است و باید این دستاوردها و پیشرفت‌ها بیان شود.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را باید با صدای بلند و با افتخار فریاد زد، ادامه داد: راویان پیشرفت یک ظرفیت برای معرفی پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه فردا جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران نمونه استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: امروز هم جشنواره ملی امتنان را داریم که از 16 کارگر نمونه کشوری دو کارگر عزیز از استان کرمان و شهر سیرجان است که در تهران توسط رئیس جمهور از آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوادث ناشی از کار و فوتی‌های ناشی از کار در استان کرمان کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: این مهم با برگزاری دوره‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه محقق شده است.

ابوذر حلوایی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز در این آیین با بیان اینکه 37 هزار نفر در منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر مشغول کار هستند، اظهار داشت: از این تعداد 94 درصد آقا هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با اشاره به اینکه در سه سال گذشته حدود 83 هزار نفر در آزمون‌های گل‌گهر شرکت کردند، گفت: از این تعداد 7 هزار و 500 نفر جذب استخدامی گل‌گهر شدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد