Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال  و بختیاری، آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی که در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه  برگزار شد، ضمن گرامیداشت اربعین حسینی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس 8 سال جنگ تحمیلی را جزء کارنامه درخشان ملت آزاده ایران برشمرد و تصریح کرد: ما در دفاع مقدس عزت و عظمت خودمان و روحیه بسیجی ، حق طلبی و توحیدی را به رخ جهانیان کشانده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالبه گری، حق طلبی و بیان واقعیات از مهمترین وظایف رسانه و مطبوعات است

آیت الله نکونام در ادامه مطالبه گری، حق طلبی و بیان واقعیات را از کارکرد ها و وظایف خطیر و ارزشمند رسانه ها عنوان کرد و گفت: در این راه باید با قوت و قدرت حرکت نمود و ترس و رخوت به دل راه نداده چون مطالبه گری و بیان واقعیت باعث رشد و بالندگی نظام اسلامی خواهد شد.

اخلاق و اخلاق مداری محور کار رسانه ای و فعالان مطبوعاتی باشد

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز باید اخلاق و اخلاق مداری محور کار رسانه ای و فعالان این حوزه باشد تاکید کرد: و این خصیصه اسلامی و انسانی در کار مطبوعاتی و رسانه ای باید جلوه و نماد بیشتری داشته باشد تا همگان به رسانه های جمعی اعتماد نموده و مرجع اطلاع رسانی آحاد دمردم باشند.

نقد و انتقاد خوب و موثر است و لیکن باید همراه با مطالبه گری باشد

وی ادامه داد نقد و انتقاد خوب و موثر است و لیکن باید همراه با مطالبه و بدون تخریب و زیر سئوال بردن شخصیت افراد همراه باشد.

تعصب پاشنه آشیل کار رسانه ای و مطبوعاتی 

نکونام در خاتمه همه فعالان رسانه ای را توصیه به اخلاق و کرامات توحیدی  نمود و تعصب را یکی از آسیب های حوزه مطوعات برشمرد که باید در کار رسانه ای بدون تعصب و تعلق فقط به بیان مشکلات و راهکارهای موجود  پرداخت و این باعث روشنگری و تشکیل یک جامعه سالم و شاداب خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مطبوعات اخلاق کار رسانه ای مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قوه قضاییه اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: ماجرای گزارش جعلی بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟

به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229146 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست