Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، تقریباً همه‌ی ما در زندگی ترجیح می‌دهیم برای خرید کالایی هزینه کنیم که از کیفیت و عملکرد خوب آن مطمئن هستیم. پیش از خرید هم حتماً تحقیق و بررسی می‌کنیم و محصولات مختلف از برندهای متنوع را باهم مقایسه می‌کنیم. برای اینکه صرفاً ارزان بودن یک محصول نمی‌تواند دلیل اصلی برای خرید ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیلش هم این است که خرید محصول بدون تحقیق در مورد ویژگی‌های آن می‌تواند در آینده هزینه‌های چند برابری برای تعمیر یا تعویض را به ما تحمیل کند.

بنابراین، علاوه بر قیمت، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش و رضایت مشتری‌های برند و محصول موردنظر هم باید برایمان مهم باشد.

ما در این راستا در میان تولیدات ایرانی و برندهای خوش‌نام بازار می‌توانیم به برند انحصاری گلدیران، یعنی «جی‌پلاس» اشاره‌کنیم. چون محصولات این برند ایرانی کیفیتی مطابق با نیاز مصرف‌کنندگان دارند و از نظر قیمتی نیز رقیب سرسختی برای برندهای خارجی به شمار می‌آیند.

شاید بهتر باشد بگوییم که گلدیران درواقع با جی‌پلاس، رؤیای چندین ساله‌ی خود را به واقعیت تبدل کرده؛ یعنی از تجربه‌ی چندین دهه فعالیت در سطوح بین‌المللی خود برای بهبود صنعت تولیدات داخلی و ایجاد یک برند ایرانی ارزشمند استفاده کرده است. درواقع جی‌پلاس ثمره‌ی شیرین تجربه‌ی 30 ساله‌ی گلدیران است که هر بار با محصولات جدید و خدمات ارزشمند سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری‌های خود را دارد. یکی از جدیدترین اقدامات در راستای تحقق این هدف نیز ایجاد بستری مناسب برای خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس است که به‌طور ویژه برای بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران و همچنین مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظر گرفته‌شده است.

کدام کالاهای جی‌پلاس شامل طرح خرید اقساطی هستند؟

کالاهای تولیدی برند ایرانی جی‌پلاس که امکان خرید اقساطی آن‌ها در این طرح وجود دارد عبارت‌اند از:

انواع یخچال‌فریزرهای جی‌پلاس یخچال‌های ساید بای ساید جی‌پلاس ماشین لباسشویی جی‌پلاس ماشین ظرف‌شویی جی‌پلاس تلویزیون جی‌پلاس سیستم‌های صوتی برند جی‌پلاس شرایط خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس چگونه است؟ بانک رفاه:

امکان خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس از شرکت گلدیران در طرح ویژه‌ای برای بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران در شبکه‌های فروش گلدیران آغاز شده است.

این طرح به‌تمامی اشخاصی تعلق می‌گیرد که از بانک رفاه کارگران و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حقوق دریافت می‌کنند (به جزء کارکنان شاغل بانک)، مشتریان اختصاصی بانک (که از طریق شاخص‌های مربوطه شناسایی می‌شوند)، کارکنان و اقوام درجه‌یک آن‌ها (شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند).

تمامی این اشخاص می‌توانند با ارائه ضمانت دریافت تسهیلات به‌عنوان بخشی از وثیقه، اقدام به خرید اقساطی کنند. در مورد خرید اقساطی اقوام درجه‌یک کارکنان هم باید شخص ضمانت‌های مربوط به اقوام درجه‌یک خود که نشان می‌دهد آن‌ها درآمد مجزا دارند را ارائه دهد تا امکان خرید برای آن‌ها مهیا شود.

بانک مهر ایران:

امکان خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس از شرکت گلدیران برای مشتریان بانک مهر ایران نیز از طریق کالا کارت مهر ایران، بدون نیاز به سپرده گذاری با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از طریق وام قرض الحسنه فراهم شده است.

چنانچه در هریک از بانک‌های رفاه و مهر، حساب بانکی دارید؛ می‌توانید با کلیک بر هریک از دو کلید واژه "بانک رفاه و بانک مهر"، از مزایای خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس بهره‌مند شوید.

پربیننده ترین منفعت بی نظیر کره ای ها از ممنوعیت واردات با ورود کالا از طریق کولبران/ موافقان و مخالفان واردات ال جی و سامسونگ چه می گویند؟ کشمکش بر سر بازار ۸میلیارد دلاری لوازم خانگی / تولیدکنندگان یا واردکنندگان، کدامیک پیروز میدان خواهند شد؟ جومونگ یا دلار؛ مقصر واردات لوازم خانگی کیست؟ با ممنوعیت واردات لوازم خانگی، تنها تولیدکننده‌ نماها رشد می‎ کنند بهره برداری از خط تولید محصول جدید پارس در هفته دفاع مقدس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امکان خرید بانک رفاه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش تابناک به نقل از فرارو- چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ که جزو مدل‌های وارداتی سایپا به بازار است، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به‌معنی کاهش قیمت ۵۰ میلیونی نسبت به دیروز است.
 

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ به‌طور متوسط یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و شاهد کاهش قیمت ۴۰ میلیونی یکی دیگر از وارداتی‌های سایپا هستیم.

ساینا S دنده‌ای که یکی از ارزان‌ترین سواری‌های داخلی است، ۴۴۰ میلیون تومان قیمت خورده و این یکی پنج میلیون ارزان شده است. مثل کوئیک SR دنده‌ای، شاهین دنده‌ای و شاهین اتوماتیک. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 9 اردیبهشت 10 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

338 میلیون تومان

338 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

440 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

450 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

450 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

585 میلیون تومان

585 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 740 میلیون تومان

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

770 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

865 میلیون تومان

860 میلیون تومان

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com