Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بیمارستان قدس اراک از تعدادی خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در بیمارستان قدس اراک ملاقات کرد و از نردیک از احوالات آنها جویا شد، همچنین سردار قریشی با حضور در بخش کرونایی بیمارستان از مجاهدت های کادر درمان و پزشکان نیز تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم از مدافعان سلامت در بیمارستان قدس اراک گفت: مدافعان سلامت امروز با تأسی از شهدای انقلاب اسلامی و فرهنگ عاشورایی مجاهدانه برای دفاع از سلامت مردم و جامعه نقش آفرینی کردند و در خط مقدم مبارزه با ویروس برای حفظ سلامتی مردم حماسه آفرین شدند.

سردار سید قاسم قریشی اظهار کرد: مجاهدت های کادر درمان در طول بیماری کرونا فصل جدیدی از ایثار، فداکاری و مجاهدت در کشور را رقم زد و نشان داد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی زنده و پویا است.

وی افزود: علیرغم همه تهدیدات در بیماری کرونا کادر درمان و پزشکی با خداباوری و تکیه بر روحیه ایثار و شهادت و پای کارآوردن ظرفیت ها بار دیگر کارآمدی نظام اسلامی را نشان دادند و پرچم عزت و سربلندی ایران اسلامی را بار دیگر برافراشته نگه داشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج و سپاه با همه توان برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی پای کار آمده و طرح موفق شهید سلیمانی توانست مشارکت عمومی مردم در حوزه بهداشت و درمان را رقم زد و لذا مردم پایه بودن طرح از ویژگی های برجسته طرح است.

قریشی بیان داشت: خوشبختانه بیمارستان قدس اراک در طول بیماری کرونا خوش درخشیده و با اختصاص چند بخش به بیماران کرونایی و راه اندازی نقاهتگاه اقدامات موثری در راستای کاهش آسیب ها و مدیریت بیماری انجام داد و بنده امروز از همت والا و اراده های قوی همه پزشکان، پرستاران، کادر درمان و همه پرسنل زحمت کش این بیمارستان و همه عزیزان جامعه پزشکی و درمانی استان مرکزی تقدیر و تشکر می کنم و آرزوی توفیقات روز افزون برای همه این عزیزان از خداوند متعال دارم.

در حال به روزرسانی...

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان سلامت سازمان بسیج جانبازان بیمارستان قدس اراک کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • حس خوب حمایت
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان