Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:34:36 GMT

فقدان طائرپور ضربه سنگینی است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۵۶۴۰

سیدمجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز چهارشنبه 7 مهر با خانواده زنده یاد فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر؛ در این دیدار که با حضور غزل شاکری، فرزند و منوچهر شاهسواری همسر این هنرمند پیشکسوت در صندوق اعتباری هنر برگزار شد، پوراحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره این سینماگر گرانقدر گفت: زنده یاد طائرپور از هنرمندان شریف، پرتلاش و خستگی ناپذیری بود که همواره دغدغه دفاع از حقوق اهالی سینما را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً فقدان این هنرمند دلسوز و مدافع پرتلاش، ضربه ای سنگین بر پیکره سینمای ایران بود.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنرخاطر نشان کرد: زنده‌یاد طائرپور در حوزه سینمای کودک و نوجوان، سینمای اجتماعی و فعالیت های صنفی اقدامات شایانی را انجام داد که دستاوردهای ایشان می تواند الگویی برای نسل جوان سینماگر کشور باشد. گردآوری خاطرات و تجربیات زنده یاد طائرپور اقدام مهمی است که از سوی خانواده ایشان می تواند پیگیری شود.

پوراحمدی با ابراز تأسف از درگذشت چهره های فرهنگی و هنری در دوران شیوع کرونا گفت: زنده یاد طائرپور تا آخرین روزهای زندگی برای واکسیناسیون هنرمندان تلاش کرد. امیدوارم با تکمیل چرخه واکسیناسیون دیگر شاهد از دست دادن هموطنان در اثر این بیماری نباشیم.

مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در خصوص پیگیری دغدغه های صنفی این هنرمند قول مساعد داد و عنوان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار صنوف فرهنگی و هنری پیگیرپیشنهادات و نقطه نظرات آنهاست.

فرشته طائرپور تهیه کننده و از فیلم‌نامه نویسان سینمای ایران صبح 26مردادماه، به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۶۹ سالگی از دنیا رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايسنا منوچهر شاهسواری روابط عمومی صندوق اعتباری هنر صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی

استان اردبیل گفت: از محل مولدسازی نسبت به توسعه بزرگراه‌ها و رفع کمبود فضاهای آموزشی و بیمارستانی اردبیل اقدام می کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مشترکی با سرپرست سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: هدف از اجرای مطلوب مولدسازی در استان رفع کمبود در فضاهای آموزشی و بیمارستانی و ساخت بزرگراه ها است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است با افزایش سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل نتایج تلاش‌ها را در سال جاری مشاهده کنیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر افزایش سرعت مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه مولدسازی به شکل خوبی در استان اردبیل اجرا شود، می‌توانیم فقر فضای آموزشی و کمبود فضای بیمارستانی را مرتفع کرده و ساخت بزرگراه را از این طریق انجام دهیم.

عاملی افزود: لازم است سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل افزایش یابد تا در سال جاری نتایج تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه را مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه واگذاری فرایندها به استان‌ها باعث افزایش سرعت کارها می‌شود، گفت: با توجه به قرارگیری اردبیل در رده اول مولدسازی کشور هدف ما نه لزوما اول شدن بلکه انجام مولدسازی به بهترین نحو با نتایج خوب است و چنانچه سازمان خصوصی‌سازی در زمینه مولدسازی برنامه‌ای داشته باشد حاضریم این برنامه‌ها را به‌ صورت پایلوت در استان اجرا کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی می‌تواند فرآیندها را به استان‌ها واگذار کند و خود ناظر بر انجام این فرایندها شود چرا که واگذاری و تفویض فرایندها به استان‌ها باعث می‌شود کارها با سرعت بیشتری صورت گیرد و چنانچه این تفویض امور انجام نشود برای دولت عایدی نخواهد داشت.

  استان اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت  

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی کشور هم در این نشست با اعلام اینکه در جدیدترین رده‌بندی استان‌ها از نظر مولدسازی استان اردبیل در رده اول این رده‌بندی قرار گرفته است، از تلاش‌های استاندار اردبیل و معاونان استاندار، مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان و کارگروه مولدسازی که توجه ویژه‌ای به موضوع مولدسازی دارند تقدیر کرد.

ابراهیم بازیان افزود: مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل باید با سرعت بیشتری انجام شود و در این زمینه سازمان خصوصی‌سازی به ‌واسطه مرکز ملی مولدسازی این سازمان با تمامی قوا در خدمت استان است و باید در تعامل مشترک تا پایان اردیبهشت مشکلات مولدسازی در استان اردبیل به ‌طور کلی از بین برود.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی کشور با اشاره به اینکه در مسیر همکاری سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اول اینکه سرعت ارزش افزایی املاک در استان اردبیل کند نشود و دوم اینکه حضور میدانی سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل در پیشبرد اهداف مولدسازی بیش از پیش حس شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • زنده: مونیخ 2 - رئال 1، باز هم گل دارد!
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد