Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الغدیر، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد تا زمانی که سازمان الحشدالشعبی عراق سد محکمی در برابر صهیونیسم و نیرو‌های تکفیری است، امکان ندارد روابط با رژیم صهیونیستی عادی شود.

وی درباره وجود تلاش‌هایی به رهبری برخی طرف‌های خارجی و عوامل داخلی برای ادغام الحشدالشعبی یا انحلال آن هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العامری در سخنانی خطاب به طرفداران ائتلاف الفتح در نشست تبلیغاتی این ائتلاف برای انتخابات مجلس آینده گفت: حمله به الحشدالشعبی حمله به روح مقاومت در میان پیروان اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی بر لزوم حفظ این میوه پاک که به لطف خون شهداء تحقق یافته، تأکید کردو گفت: حمله رژیم صهیونیستی به مقر‌های الحشدالشعبی عراق، تلاش برای شکستن دیوار پولادینی است که در برابر تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با اسرائیل ایجاد شده است.

هادی العامری عموم مردم عراق را به مشارکت گسترده در انتخابات برای حفظ این وجود مبارک یعنی الحشدالشعبی دعوت کرد و گفت: فراکسیون الفتح مقاومت کرد و برای دفاع از عراق دست به سلاح شد. به احتمال زیاد فراکسیون الفتح در انتخابات آینده پیروزی قاطعی کسب خواهد کرد تا دستاورد‌ها و تلاش برای حمایت از عراق و ساختن آن ادامه یابد.

رئیس ائتلاف الفتح تاکید کرد که عراق در مسیری حرکت می‌کند که آقای منطقه شود و نقش محوری و کلیدی در روند سیاسی و اقتصادی آن داشته باشد.

شبکه المیادین دو هفته قبل از حمله هوایی به نقاطی در نوار مرزی عراق و سوریه خبر داد که به گفته پایگاه تلگرامی صابرین نیوز این حمله رژیم صهیونیستی توسط جنگنده‌های اف-۱۵ آمریکایی صورت گرفته و حداقل با ۴ موشک نوار مرزی را هدف قرار داده است که در پی این حمله دست کم دو خودروی متعلق به نیرو‌های الحشدالشعبی منهدم شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی هادی العامری تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند