Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارقی خبر داد که با تغییر ارکان موتورهای سرقتی، آنها را می‌فروخت.

سرهنگ کارآگاه نجفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه موتورسیکلت مجهز به جی پی اس کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان خاوران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کرده و در بررسی از این مکان 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه تعدادی اوراق جعلی مزایده ای کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در پی جویی های پلیسی مشخص شد که متهم پس از سرقت موتورسیکلت آنها را به موتورسازی اش منتقل کرده و با تغییر شماره و ارکان موتورسیکلت ها، آنها را با اوراق جعلی مزایده ای به مالخر خود در شهرهای مختلف مانند تهران ، لواسان، کاشمر، قم، باقرشهر و استان هرمزگان به فروش می رساند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق شدند مالخران این متهم را شناسایی و تعداد 37 موتورسیکلت سرقتی از نوع بوکسر را از مالخرهای این متهم جوان کشف کنند.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد : تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس آگاهی موتور سیکلت سرقت سارق مالخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور