Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مشکلاتی که در اثر کهولت سن برای سالمندان پیش می آید، بی اختیاری ادرار و مدفوع می باشد.

این اتفاق، ممکن است قدرت تحرک، اعتماد به نفس و آرامش افراد با سنین بالا را از بین ببرد و سبب افسرده یا گوشه گیر شدن آنها نیز خواهد شد. خوشبختانه، امروزه محصولات متنوعی برای حل این مشکل تولید شده است.

یکی از بهترین روش ها، استفاده از پوشک سالمندان Easy Life می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی افراد با بیماری و معلولیت های خاص نیز، می توانند از پوشک بزرگسالان استفاده کنند.

اگر در منزل خود از افراد سالمند، معلول یا ناتوان نگه داری می کنید و به دنبال تهیه پوشک بزرگسالان باکیفیت با بهترین قیمت و به صورت اینترنتی هستید، تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی نحوه خرید پوشک ایزی لایف از فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین با تخفیف های شگفت انگیز بپردازیم.

 

پوشک ایزی لایف!

پوشک سالمندان ایزی لایف، در دو نوع شورتی و چسبی وجود دارد. این محصول، مناسب برای آقایان و خانم های سالمند، ناتوان یا معلول است که هیچ گونه برجستگی از روی لباس ندارد و با قدرت جذب بالا، از خارج شدن مایع به بیرون پوشک نیز جلوگیری می کند. این پوشک ویژه، سلامتی و آرامش افراد را تضمین می کند.

با وجود سایز و اندازه‌های مختلف پوشک Easy Life، شما می توانید از پوشک متناسب با بدن فرد استفاده کنید تا احساس ناخوشایندی در سالمندان ایجاد نکند و قدرت تحرک را نیز از آنها نگیرد.

کناره های کشسان پوشک ایزی لایف، از عرق سوز شدن و ایجاد احساس ناراحتی در فرد جلوگیری می کند. خاصیت جذب بوی نامطبوع و عدم پخش آن در محیط، شخصیت و عزت نفس افراد را حفظ خواهد کرد.

پوشک سالمندان ایزی لایف، حداکثر ایمنی را ایجاد می کند و در مدت طولانی، بدن فرد را خشک نگه می دارد. لایه های این پوشک با قابلیت عبور دهندگی هوا، از ایجاد هرگونه عفونت، التهاب یا حساسیت جلوگیری کرده و سبب ایجاد بوی ناخوشایند نیز نخواهد شد.

از ویژگی های اصلی پوشک های ایزی لایف:

قابل استفاده برای سالمندان، معلولان، بعد از زایمان خانم ها، بیماران و افرادی که بی اختیاری ادرار دارند. با قابلیت عبور دهنده هوا در لایه های پوشک عدم انتشار و نشت مایع ادرار جلوگیری از ایجاد بوی ناخوشایند با قدرت جذب بالا در لایه رویی دارای سایزبندی های مختلف مناسب آقایان و خانم ها دارای کناره های کشسان غیر قابل رویت از روی لباس جلوگیری از ایجاد بوی ناخوشایند سازگار با پوست

روش استفاده از پوشک های ایزی لایف (Easy Life):

پوشک های ایزی لایف، به دو نوع چسبی و شورتی تقسیم می شوند که در ادامه این مطلب، به نحوه استفاده از آنها می پردازیم.

پوشک شورتی ایزی لایف:

پوشیدن این پوشک مانند لباس زیر بوده و احساس ناراحتی یا سنگینی را در فرد ایجاد نمی کند. برای استفاده از این محصول، ابتدا پوشک شورتی ایزی لایف را مثل لباس زیر بپوشید و مطمئن شوید کش های دور پا متناسب با اندازه کشاله ران باشد.

در مرحله بعدی، می توانید به راحتی با پاره کردن دوخت های کناری پوشینه، آن را از تن درآورید. در نهایت پوشک بزرگسالان را با کمک نوار پشتی جمع کرده و دور بیاندازید.

توجه داشته باشید که بهترین زمان تعویض پوشینه بزرگسال بین 4 الی 6 ساعت می باشد.

پوشک چسبی ایزی لایف:

اگر به صورت ایستاده از این محصول استفاده می کنید، در مرحله اول باید پوشک بزرگسالان را باز کنید. سپس باله های آن را باز کرده و پوشک را تا بزنید، به گونه ای که باله ها به سمت بیرون باشد.

در مرحله بعد، پوشک را به همان شکل تا زده و از بین پاها عبور دهید، طوری که چسب های بغل در سمت پشت فرد باشد. سپس پشت و جلوی پوشک ایزی لایف را کاملا باز کنید و چسب های پایین و بالا را به همدیگر بچسبانید.

اگر فرد به صورت خوابیده است و شخص دیگری باید پوشک را برای او ببندد، باید پوشک را بدون باز کردن باله ها به سمت داخل جمع کنید. سپس فرد را به پهلو بخوابانید.

در مرحله بعد، یکی از پاها را بلند کنید، به گونه ای که 4 نوار چسب دار به سمت پشت باشد. در این مرحله، شخص را به صورت دمر بخوابانید و باله های پوشک را باز کنید. در نهایت او را برگردانده و باله های جلو را نیز باز کنید و چسب های پایین و بالا را به محل مورد نظر بچسبانید.

در حال حاظر باتوجه به شایع شدن ویروس کرونا، پیشنهاد می کنیم تا حد امکان از منزل خارج نشده و لوازم موردنیاز خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید.

با خرید اینترنتی پوشک ایزی لایف، علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، می توانید از تخفیفات و آفرهای ویژه فروشگاه های آنلاین نیز بهره مند شوید.

امروزه سایت های فروشگاهی بسیاری به عرضه انواع پوشک های ایزی لایف در سایزهای مختلف می پردازند که یکی از این وب سایت ها، فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی سین دخت است.

به نظر می رسد که وبسایت اینترنتی سین دخت، با وجود شرح محصول کامل و جامع هر محصول و قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای خرید پوشک ایزی لایف به صورت آنلاین باشد.

تخفیفات شگفت انگیز این وبسایت فروشگاهی، به گونه ایست که می توانید پوشک بزرگسالان ایزی لایف را با بهترین قیمت نسبت به فروشگاه های دیگر خریداری کنید.

همچنین، روند ارسال سفارشات در سین دخت به این صورت است که اگر مبلغ خرید شما بالای 200 هزار تومان باشد، سفارش به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

 با ارسال سفارشات به سراسر کشور، شما می توانید از هر شهر ایران که هستید، محصولات موردنیاز خود را با تخفیفات ویژه تهیه کنید.  همچنین، اگر ساکن شهر تهران هستید، سفارشات از طریق پیک و یک روزه به دستتان خواهد رسید.

تنوع بالای محصولات و برندها در سین دخت، نیاز همه افراد با سلایق، سنین و جنسیت های مختلف را به خوبی پاسخ می دهد و این امکان را به شما می دهد تا تمام لوازم موردنیاز آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن خود را به صورت یکجا و با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید پوشک بزرگسالان ایزی لایف از سایت سین دخت

جمع بندی

استفاده از پوشک بزرگسالان ایزی لایف، سلامتی، آرامش، راحتی و حفظ اعتماد به نفس افراد سالمند، معلول و ناتوان را تضمین می کند؛ به گونه ای که می توانند به راحتی به زندگی روزمره خود بپردازند.

کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن پوشک های ایزی لایف، آن را به بهترین گزینه برای افراد ناتوان یا دچار بی اختیاری ادرار تبدیل کرده است.

با خرید اینترنتی پوشک ایزی لایف از وبسایت سین دخت، می توانید علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و خارج نشدن از منزل، این محصول را با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه تهیه کنید.

همچنین، وجود شرح محصول کامل برای هر کالا در سایت سین دخت، شما را برای انتخاب محصول مناسب راهنمایی می کند.

در این مقاله، به چگونگی خرید اینترنتی پوشک ایزی لایف و نحوه استفاده آن پرداختیم. سایت سین دخت، با نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه امن شاپرک( مورد تایید بانک مرکزی) انتخاب مناسبی برای خرید اینترنتی پوشک ایزی لایف با بهترین قیمت است.

امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید تجربه خوبی از خرید اینترنتی پوشک ایزی لایف یا دیگر محصولات موجود در فروشگاه sindokht.com داشته باشید.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت مناسب باز کنید باله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از ورود این صندوق به بازار خرید سیمان از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد، گفت: در ادامه حمایت‌های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه‌های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان سازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فولادهای خریداری شده در سال گذشته توسط این صندوق به زودی به پروژه‌های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد. بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند.

کد خبر 6090244 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی