Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:10:49 GMT

دستگیری سارقان کوهستان در شیراز!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۵۹۱۸

دستگیری سارقان کوهستان در شیراز!

ایسنا/فارس رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک گروه سارق خبر داد که اموال کسانیکه برای تفریح به کوه‌های اطراف شیراز می‌رفتند را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی شکایت چند شهروند 18 الی 23 ساله اهل شیراز مبنی بر اینکه حین تفریح در کوه‌های اطراف این شهر مورد سرقت همراه با آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه از شکات مطلع شدند که آنها برای تفریح به محدوده کوه‌های اطراف شیراز رفته‌اند که اعضای یک باند ۳ نفره پس از سرقت اموال، در برخی موارد آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: کارآگاهان پس از چند هفته تلاش مضاعف و با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای باند ۳ نفره را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کنند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان تا کنون به 32 فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند، افزود: متهمان پس از سیر مراحل قضائی برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.

این مقام انتظامی افزود: از شهروندان تقاضا داریم اگر اطلاع و یا شکایتی در خصوص این پرونده دارند با اطمینان از حفظ هویتشان به پلیس آگاهی استان مراجعه و موضوع را با کارآگاهان در میان بگذارند.

حبیبی گفت: فایلی صوتی در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک منتشر شده است که در این زمینه از شهروندان خواست به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنند و اخبار مهم را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس آگاهی استان فارس باند سرقت به عنف در شیراز کوه دراک کوه های اطراف شیراز پلیس آگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم‌ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 750845

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها