Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرهاد مجیدی یک بار دیگر سکوت کرده است؛ او این بار به مناسبت مدیرعاملی سردار آجرلو این سکوت را ادامه داده و فعلا تمایلی به حرف زدن ندارد.

مجیدی پیش از این هم چنین سیاستی را در استقلال دنبال کرده بود؛ او چندین مدیر از زمان سرمربیگری اش در استقلال دیده و با همه آنها نیز تن به همکاری داده است؛ از مدیران نیمچه آشنا با فوتبال و کاملا غیرفوتبالی بگیرید تا مصطفی آجرلو که وقتی برای نخستین بار با فرهاد ملاقات کرد، زبان به تعریف و تمجید از این مربی گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی اما چه گفت؟ هیچ!

او ترجیح داد فعلا شرایط را بسنجد، محاسباتش را دنبال کند، روزها و شب‌های بحرانی سپری شوند تا به همه زیر و بم ماجرا پی ببرد؛ اما در نهایت این فرهاد مجیدی است که با مدیریت آجرلو راهی مسابقات خواهد شد و او از الان باید بداند در استقلال هیچ نتیجه ای به جز برد قابل قبول نیست و هیچ مقام و عنوانی منهای قهرمانی در لیگ نیز برای هواداران استقلال قابلیت سوت و کف ندارد.

سکوت مجیدی اگر نشانه رضایت از فعل و انفعالات اخیر استقلال است که هیچ؛ اما اگر هر مورد یا نکته فرعی دیگری وجود داشته باشد، او از همین حالا باید درباره اش حرف بزند که فردا هیچ عذر و بهانه ای از فرهاد مجیدی قابل قبول نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال مصطفی آجرلو استقلال فرهاد مجیدی مصطفی آجرلو فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی

الساندرو دل پیرو از عملکرد نیکلاس فولکروگ در دورتموند تمجید کرد.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • تمجید از ناجیان استقلال و پرسپولیس در رسانه ازبکی
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود