Web Analytics Made Easy - Statcounter

" حمید آزادبخت " روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد صنعتی با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی بهمن ماه امسال به‌بهره برداری خواهد رسید و تحول مهمی در حوزه اقتصاد و اشتغال این شهرستان ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت: ظرفیت تولید سالانه سیلیکون متال بروجرد ۳۴ هزار تن است درحالی که اکنون ۱۶هزار تن سیلیکون مورد نیاز کشور در سال از خارج وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزادبخت بیان کرد: شرکت سیلیکون متال بروجرد با ظرفیت ۳۴ هزار تن در سال و با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیون دلار برای فاز اول پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: با بهره برداری از این طرح عظیم صنعتی زمینه  اشتغال ۷۰۰ نفر از جویندگان کار این شهرستان فراهم خواهد شد.
رییس اداره صمت بروجرد گفت: این واحد صنعتی علاوه بر تولید سیلیکون متال، محصولات پلی سیلیکون و پلیمر سیلیکونی که پیش نیاز تولید سلول‌های خورشیدی است را  تولید خواهد کرد.
آزادبخت اضافه کرد: بخشی از ماشین‌آلات مورد نیاز شهرک سیلیکون بروجرد در همین شرکت طراحی و ساخته شده و ۱۰۵ تریلی ماشین‌آلات برای راه‌اندازی فاز اول کارخانه از کشور چین وارد بروجرد شده است.

وی ادامه داد:  این واحد در سطح ملی و خاورمیانه بی‌نظیر بوده و می‌تواند یک نیروگاه خورشیدی ۴۰۰ مگاواتی تولید کند که برای کشور یک موفقیت ارزشمند است.
آزادبخت اظهار داشت: تکمیل هرچه سریعتر این پروژه عظیم، نیازمند حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با تدابیر ویژه تامین و کار فاز اول به پایان برسد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود:  این واحد در آینده در پنج فاز و زمینی به وسعت ۸۰ هکتار ایجاد می‌شود که با توجه به افق و دید بلندمدت پروژه پیش‌بینی شده است.

آزادبخت گفت: این شرکت تاکنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است و تقاضای تسهیلات برای راه اندازی فاز اول را دارد.

برچسب‌ها بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان سیلیکون متال فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب