Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سید انور رشیدی شهردار سنندج صبح امروز در مراسم روز ملی آتش نشانی و ایمنی که در سازمان آتش نشانی برگزار شد، تاکید کرد: با توجه به توسعه شهر و همچنین نیمه کاره ماندن عملیات احداث دو ایستگاه آتش نشانی در نایسر و حسن آباد باید برنامه ریزی لازم جهت تکمیل و احداث ایستگاه‌های آتش نشانی در نواحی منفصل شهری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی ضمن تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی به آتش نشانان سنندجی گفت: با توجه به اینکه شهر سنندج از لحاظ وسعت و افزایش جمعیت توسعه یافته است، بنابراین احداث ایستگاه‌های آتش نشانی جهت تسریع در انجام بموقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیر گذار است.

او گفت: در حال حاضر عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در نایسر و حسن آباد نیمه کاره است و باید تکمیل این ایستگاه‌ها و احداث ایستگاه جدید در نقاط دیگر سطح شهر در دستور کار قرار گیرد.

شهردار سنندج گفت: امیدوارم با درایت اعضای شورای شهر بودجه لازم جهت تکمیل این دو ایستگاه آتش نشانی در بودجه سال آینده گنجانده شود.

رشیدی بیان کرد: بحث خرید تجهیزات بروز و همچنین آموزش آتش نشانان هم بسیار حائز اهمیت است که باید جزء اولویت‌های برنامه‌های سازمان آتش نشانی باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در ادامه ضمن تبریک روز آتش نشان و قدردانی و سپاس از آتش نشانان غیور و ایثارگر سنندجی گفت: خدمت در آتش نشانی، خدمت به بشریت است.

عزت رضایی اظهار داشت: شغل آتش نشانی و نجات جان و مال مردم کاری بس بزرگ و شایان تقدیر است و هیچ چیزی نمی‌تواند پاسخگوی این فداکاری و از خودگذشتگی باشد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تقدیر از زحمات شبانه روزی آتش نشانان سنندجی و تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز و توجه به بحث آموزش به منظور پیشگیری و عکس العمل مناسب در زمان حوادث در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.

 محمدسهیل فضل وزیری ضمن تقدیر از سازمان نظام مهندسی تصریح کرد: متقاضیان ساخت و ساز در زمان صدور پایان کار نیز جهت ارتقاء کیفی در ساختمان ها باید به سازمان آتش نشانی مراجعه نمایند.

او عنوان کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز و توجه به بحث آموزش به منظور پیشگیری و عکس العمل مناسب در زمان حوادث در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج همچنین خاطرنشان کرد: از لحاظ پرسنلی با توجه به جمعیت شهر تعداد پرسنل این سازمان باید ۲۸۸ نفر باشد این در حالی است که تعداد پرسنل سازمان در حال حاضر ۱۶۶ نفر است که امید می‌رود با همراهی و همیاری شورای شهر و شهردار در زمینه به کارگیری نیروی متخصص مجوز‌های لازم را کسب نماییم.

فضل وزیری خاطرنشان کرد: با تلاش و زحمات همکاران و لطف خداوند در حال حاضر با اضافه شدن ۱۲ دستگاه به ناوگان خودرویی و تجهیزات در وضعیت خوبی قرار داریم.

او با اشاره به اینکه خالصانه‌ترین نوع خدمت در آتش نشانی صورت می‌گرد؛ اعلام کرد: سال گذشته تعداد یک هزار و ۴۰۵ عملیات امداد و نجات صورت گرفته که از این میان ۸۷۵ مورد مربوط به اطفاء حریق و ۵۳۰ فقره مربوط به امداد و نجات بوده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان و امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه مراسم هفتم مهر ماه روز ملی آتش نشان و ایمنی ضمن تبریک به آتش نشانان سنندجی گفت: مایه افتخار و خوشنودی است که در جمعی ایثارگر و فداکار حضور دارم.

ماموستا فایق رستمی بیان کرد: آتش نشانی شغل نیست عشق است، ایثار است زیرا از جان گذشتن برای حفظ جان و مال مردم بسیار قابل احترام و تقدیر است.

در پایان این مراسم از جمعی از آتش نشانان برتر با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانان شهرداری سنندج سازمان آتش نشانی احداث ایستگاه آتش نشانی روز ملی آتش آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج

ایسنا/خوزستان علی محمدی، عکاس خوزستانی، در دومین جشنواره عکس روز سنندج شایسته تقدیر شد.

تعداد پنج اثر از این عکاس به نمایشگاه راه یافت و یک اثر در بخش معماری شایسته تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار شد و عکاسان پذیرش شده از سراسر کشور به مدت چهار روز از شهر سنندج عکاسی کردند.

این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی