Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان گفت: این سازمان نیاز به ساختمان اداری و تجهیز امکانات دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید اسماعیل پور در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهر سمنان با ارائه گزارش عملکرد یک ساله این سازمان درخواست‌های خود را مبنی بر احداث ساختمان اداری جدید و خرید تجهیزات، به خصوص خودروی نردبان دار ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش نشانان با عشق و علاقه به مردم خدمت می‌کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم شرایط آتش نشانان این شهر را بهتر گذشته کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در ادامه با تبریک روز آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: آتش نشانان از جان خود می‌گذرند تا جان و مال دیگران را حفظ کنند که این عمل مصداق ایثار و فداکاری این عزیزان و با هدف رضایت حضرت حق تعالی است.

وی افزود: وظیفه شناسی به وقت و حضور نجات بخش نیروی‌های آتش نشانی ستودنی است.

در ادامه این مراسم پس از تجلیل از آتش نشانان مراسم رژه آتش نشانان در سطح شهر سمنان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، ۷ مهر ماه به پاسداشت شهدای آتش نشانی که در هفتم مهر ماه سال ۱۳۵۹ در حمله هوایی دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان و در حین انجام مأموریت به شهادت رسیدند به نام روز آتش نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری شده است.

کد خبر 525512

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز آتش نشان آتش نشاني شهر سمنان شورای شهر سمنان شهرداری سمنان رئیس شورای شهر سمنان شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

ابراهیم بابایی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی، طی پارسال  به ١ هزار و ٣٨۵ نفر  طی عملیات های مختلف امدادرسانی‌ها کردند و آن ها را از مرگ حتمی نجات دادند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان بیان داشت: طی پارسال، تعداد نجات یافتگان به همت آتش نشانان، نسبت به سال ١۴٠١،  افزایش ٢٠ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند