Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – عبدالله ویسی در نشست خبری که امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) در باشگاه فولاد برگزار شد،اظهار داشت: خوزستان تنها استانی است که اقوام مختلف را در خود جای داده است و قومیت‌های آن هیچ فرقی با هم ندارند و همگی متحد هستیم و خوزستانی بودن ما مایه افتخار است. باید بگویم من به تنهایی نمی‌توانم در باشگاه فولاد کار کنم و به حمایت همه اقوام نیاز دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها ما خوزستانی‌ها موانع را با همدلی برداشته‌ایم، اکنون هم من با تمام وجود برای موفقیت فولاد انرژی می‌گذارم اما باز هم تاکید می‌کنم به حمایت همه نیاز دارم. اگر نتایج باب دل نباشد، خودم خداحافظی می‌کنم و می‌روم تا هواداران ناراحت نشوند.

وی ادامه داد: دو اردوی تدارکاتی برگزار کردیم که این اردوها و بازی‌های تدارکاتی برای شناخت بیشتر از تیم بود و نتیجه آن اصلا مهم نیست. همچنین باید بگویم پنجره بسته بهانه‌ای برای ما نیست و با علم به این موضوع و با تمام وجود آمده‌ام. ضمن این‌که باید بگویم اگر پنجره باشگاه باز بود، تیم من همین تیم فعلی بود و می‌خواهیم با جوانان پا به عرصه بگذاریم.

ویسی با اشاره به زمان حضورش در استقلال خوزستان و جدایی او پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر، گفت: شاید خیلی‌ها بگویند چرا ویسی از استقلال خوزستان جدا شد که باید بگویم خدا شاهد است که من را بیرون کردند اما عرق به این استان باعث شد من مجددا به خوزستان برگردم.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان سرمربی فولاد ادامه داد: ما خوزستانی‌ها حتی وقتی با بچه‌های‌مان هم فوتبال بازی می‌کنیم، دوست داریم ببریم. فوتبال برای گل زدن و زیبا بازی کردن است و باید به هواداران لذت بدهیم. تمام فکر و ذکر من این است که زیبا بازی کنیم. همچنین باید بگویم فوتبال حد و مرز ندارد اما من تا جایی که بتوانم از بازیکنان بومی استفاده می‌کنم اما در پست‌هایی که نیاز به تقویت تیم باشد، ممکن است بازیکنان دیگری هم به خدمت بگیریم. به هر حال ما خوزستانی‌ها فوتبال ناب خوزستان را دوست داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این‌که بگوییم برنامه سه تا چهار ساله داریم، شعار است و فولاد تیمی است که اگر مثلا تا نیم‌فصل نتیجه نگیریم، برنامه‌مان روی هوا است. به هر حال اگر تیم نتیجه نگیرد، مطمئنا باشگاه به سراغ مربی دیگری می‌رود که حق هم دارد. پس فولاد فقط باید نتیجه بگیرد. من در کنار تیم‌های خارجی زیادی مثل بارسلونا بوده‌ام و باید بگویم امکانات باشگاه فولاد را ندارند و این امکانات بزرگی می‌خواهد. تنها تفاوت ما با باشگاه رئال مادرید این است که آن‌ها عکس بازیکنان‌شان را در رختکن زده‌اند ولی ما این را نداریم.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه ما این است که تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال‌مان خوزستانی باشند و این وظیفه ما است. البته این را هم باید در نظر بگیریم که جوانان نیاز به کار بسیار دارند. باید بازیکنان خوزستانی را احیا کنیم و به جامعه تحویل دهیم زیرا فولاد خوزستان زمانی ۹ ملی‌پوش داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عبدالله ویسی فولاد خوزستان عبدالله ویسی فولاد خوزستان باشگاه فولاد باید بگویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم شامگاه شنبه در نشست خبری پیرامون مسائل فوتبال استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر، اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: استادیوم تختی اهواز از نظر روشنایی محوطه، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبار آن ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد فعلاً در فرایند مناقصه است که امیدوارم هرچه سریع‌تر این مهم مقرر شود و این استادیوم به چرخه خدمت برگردد.

بنی تمیم با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: ورزشگاه غدیر پس از ۶ سال که به حالت متروکه بود، با پای کار آمدن باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی به چرخه خدمت بازگشت.

بنی تمیم در ادامه گفت: امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

مدیر کل ورزش جوانان خوزستان، درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز اظهار کرد: ما پای این تیم بوده و هنوز هستیم. حتی به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی من به رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، اجازه ندادیم امتیاز این تیم از استان خوزستان خارج شود.

کد خبر 6090512

دیگر خبرها

  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود