Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@23:36:03 GMT

سارقی که در مدرسه گیر افتاد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۶۲۹۸

سارقی که در مدرسه گیر افتاد

 رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از دستگیری سارق محتویات خودرو بر پشت بام یک مدرسه خبر داد.

سرهنگ حسینی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: درپی تماس شهروندان مبنی بر سرقت محتویات خودرو در یکی از خیابان های نواب ماموران کلانتری به صحنه جرم اعزام و پس از تحقیقات میدانی و اقدامات فنی متوجه شدند سارق باطری ۳ خودرو را سرقت کرده و برای دستبرد دینام کولری به پشت بام یک مدرسه مراجعه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب تصریح کرد: ماموران کلانتری پس از مسدود کردن راه های فرار برای دستگیری سارق اقدام کردند که با مقاومت متهم مواجه شدند.

سرهنگ حسینی افزود : با توجه به ارتفاع زیاد پشت بام مدرسه و احتمال سقوط سارق، ماموران کلانتری با سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تماس گرفته و سارق را با نردبان هیدرولیکی به پایین انتقال داده که سارق سابقه دار پس از انتقال به کلانتری صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو شهروندان اعتراف و دلیل سرقت هارا نیاز مالی برای خرید موادمخدر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده متهم جهت سرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

۲۳۵۲۳۳

کد خبر 1559469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس سرقت مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بهمدی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژانشهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران بلافاصله به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره اهو نسبت به نجات آن اقدام کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند

سرهنگ بهمدی افزود: ماموران کلانتری که ناجی این بره آهو بودند به منظور نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس ناجی این بره اهو شدند و ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش؛ خاطر نشان کرد: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان های مرتبط گزارش دهند.

کد خبر 6093737

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد