Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه زندانیان استان خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری این استان، معاونین قضایی وی، مدیر سازمان زندان‌ها و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه زندانیان استان خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری این استان، معاونین قضایی وی، مدیر سازمان زندان‌ها و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق مرادی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آموزش و اشتغال زندانیان از بازگشت مجدد آنان به زندان پس از پایان دوران حبس، پیشگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: توسعه زمینه اشتعال و تولید در ندامتگاه‌ها، علاوه بر منافع مالی برای فرد زندانی و خانواده وی، در بازگشت وی به جامعه سالم نقش بسزایی دارد و موجب کاهش تکرار بزه و جرم توسط این افراد می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادی گفت: در همین راستا امروز شش کارگاه آموزشی به همت اداره کل فنی و حرفه‌ای و اداره کل زندان‌های استان، در زندان مرکزی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها در خصوص مشاغلی همچون تعمیر و نگهداری وسایل خنک‌کننده و تعمیر خودرو است و پیش‌بینی می‌شود با ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های لازم و بعد از خروج، زمینه اشتغال آسان برای این افراد فراهم باشد.

رئیس کل دادگستری خوزستان پس از این مراسم، به همراه معاونین قضایی خود با تعدادی از زندانیان دیدار و گفتگو کرد و پس از بررسی درخواست‌های آنان دستورات لازم و مقتضی را صادر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان حجت الاسلام مرادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان حجت الاسلام مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی

 
به گزارش  تابناک، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی، کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا ۵ سال محکوم می شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا ۱۰ سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و ۶ ماه تا ۳ سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی