Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ذبیحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردستان همچنان رتبه برتر واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان را دارد که این امر مهم به دلیل اعتماد مردم و تلاش شبانه روزی مراقبان سلامت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه سالمندان پرخطرترین افراد از نظر ابتلاء به کووید ۱۹ هستند، افزود: حدود ۹۰ درصد از سالمندان و افراد بالای ۶۰ سال در شهرستان اردستان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده و علیه این بیماری واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش اردستان بیش از ۸۰ درصد فرهنگیان و کادر آموزشی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و توصیه می‌شود مابقی افراد نیز برای تزریق مراجعه کنند.

وی یادآور شد: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ سال به بالا نیز آغاز شده و دانش آموزان به همراه یکی از والدین جهت دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

ذبیحی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص واکسیناسیون، تاکید کرد: عده‌ای در فضای مجازی شایعاتی را علیه واکسیناسیون به وجود آورده‌اند، هیچکدام از شایعات صحت ندارد؛ مردم اکنون که شرایط واکسیناسیون فراهم است برای تزریق واکسن هرچه زودتر مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع عملیات واکسیناسیون کرونا در شهرستان اردستان برای ۲۶ هزار و ۳۴۹ دُز واکسن کرونا در دز اول و ۱۲ هزار و ۸۲۸ دز واکسن کرونا دز دوم تزریق شده و مجموع واکسن‌های تزریق به ۳۹ هزار و ۱۷۷ دز رسیده است.

کد خبر 5316191

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا گرگان واکسن کرونا ایلام دفاع مقدس جنگ تحمیلی علی لندی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درصدد هستیم در سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در منطقه اردستان بازسازی و نوسازی شود، اظهار داشت: در سال گذشته هدر رفت آب در منطقه اردستان از ۲۷ درصد به ۲۴ درصد کاهش یافت که این روند کاهشی همچنان در دستور کار قرار دارد.

تأمین ۷۵ درصد نیاز آبی اردستان از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ

وی به چگونگی تأمین ۲۰۰ لیتر در ثانیه نیاز آبی منطقه اردستان پرداخت و خاطر نشان کرد: حدود ۷۵ درصد نیاز آبی این منطقه از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ و مابقی آن به وسیله ۵۰ حلقه چاه و ۱۵ باب قنات تأمین می‌شود، این در حالی است که نیاز آبی منطقه اردستان در پیک مصرف به ۲۶۷ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تأمین پایدار آب شرب سه شهر و ۱۰۹ روستا در منطقه اردستان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در راستای تأمین پایدار آب شرب این منطقه اجرایی شده، اصلاح و بازسازی دو باب ایستگاه پمپاژ است چرا که هم اکنون میزان انتقال آب از خط آبرسانی اصفهان بزرگ به اردستان حدود ۷۵ لیتر درثانیه است که پیش بینی می‌شود با اصلاح پمپ‌های شناور این ایستگاه‌های پمپاژ، دبی انتقال آب به ۹۰ لیتر درثانیه افزایش یابد.

اکبریان افزود: این در حالی است که عملیات اجرایی این پروژه تا پایان خرداد ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

اکبریان خاطرنشان کرد: تکمیل خط آبرسانی به مجتمع روستایی همبرات و برزاوند، حفر چاه در منطقه زواره و تکمیل سیستم تله متری تأسیسات آبرسانی، دیگر اقداماتی است که در راستای تأمین پایدار آب شرب منطقه اردستان عملیاتی شده است.

کد خبر 6096829

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد