Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@17:19:25 GMT

لاپید در اولین سفر فردا به منامه میرود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۶۴۲۲

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دعوت وزارت خارجه بحرین، فردا (پنج‌شنبه) در اولین سفر رسمی یک وزیر اسرائیلی به بحرین راهی منامه خواهد شد. ناطقان: به نقل از مرآة البحرین، «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین و «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن دیدار با یکدیگر، سفارت اسرائیل در منامه را افتتاح می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع خبری بحرین گزارش دادند که در جریان این سفر قرار است لیستی از توافقنامه‌های دوجانبه به امضا برسد.

در این سفر، «آلون اوشپیز» مدیرکل وزارت امور خارجه و «عود یوسف» معاون مدیرکل در امور خاورمیانه و روند سازش، لاپید را همراهی می‌کنند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که به زودی برای افتتاح سفارت این رژیم به منامه سفر می‌کند.

رژیم صهیونیستی و بحرین فردا خطوط مستقیم پرواز که شامل دو پرواز در هفته باشد که از سوی شرکت گلف ایر بحرین برنامه‌ریزی خواهد شد، افتتاح خواهند کرد.

در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به نقل از عیدان رول معاون وزیر خارجه آمده است: بحرین مقصد تجاری مهمی برای اسرائیل خواهد بود و افتتاح خطوط پرواز بین دو طرف گام استراتژیک مهمی است که در اقتصاد اسرائیل و نیز گردشگری تاثیر به سزایی خواهد داشت. زیرا این پروازها اجازه دسترسی ارزان و راحت به شرقی‌ترین نقاط را می‌دهد.

رول افزود: این گام مهم دیگری در تحکیم روابط با کشورهای شورای همکاری در چارچوب توافقات ابراهیم است که گام‌های همکاری در زمینه‌های دیگر را فراهم می‌کند.

بحرین قرارداد سازش با رژیم صهیونیستی را در تاریخ ۲۵ شهریور به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا امضا کرد و رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با اسرائیل آشکار و رسمی کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: لاپید ، اولین سفر ، منامه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لاپید اولین سفر منامه خارجه رژیم صهیونیستی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 

یک منبع دیپلماتیک فرانسوی اعلام کرد که «استفان سژورنی» امروز (چهارشنبه) طی سفر منطقه‌ای خود، در یک توقف برنامه‌ریزی نشده به قاهره سفر می‌کند.

به گزارش الجزیره به نقل از این منبع مطلع، سفر غیرمنتظره وزیر خارجه فرانسه در چارچوب تلاش‌های مصر برای آزادی اسرا و دستیابی به آتش بس در غزه است.

فرانسه مدعی است که سه شهروند این کشور همچنان در غزه هستند. 

ساعاتی پیش، نشریه وال استریت ژورنال اعلام کرد رژیم صهیونیستی نیز آماده است در روز‌های آینده هیئتی را به قاهره بفرستد تا درباره توقف جنگ در نوار غزه گفتگو کند. با این حال، نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید نیرو‌های اشغالگر «با توافق یا بدون توافق» حمله به شهر رفح در جنوب غزه را انجام خواهند داد. 

گفتنی است، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در همین راستا به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و در حال گفتگو با سران صهیونیست در خصوص غزه است. گفته می‌شود حمله زمینی به رفح، بحران انسانی در غزه و توافق برای آزادی اسرا از موضوعاتی است که دو طرف در خصوص آن بحث خواهند کرد.

در همین حال، تظاهرکنندگان مقابل محل ملاقات بلینکن و رئیس رژیم صهیونیستی تجمع کرده و خواستار توقف جنگ و آزادی اسرا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است