Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی همچنین با اهدای گل و نثار فاتحه بر تربت پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری شهدای جبهه مقاومت، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد که مشکلات و مسائل موجود بویژه مشکلات مربوط به بیماری کرونا رفع شود و در این زمینه در مسیر شهید سلیمانی گام برداشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای  اسلامی و جمعی از مسئولان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در گلزار شهدای شهر کرمان همراهی می کردند.

عین اللهی، عصر امروز در قالب سفری یک روزه وارد کرمان شد.

دکتر عین اللهی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید پوررجعفری و بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کرد.

پایان بخش سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان، برگزاری نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

برچسب‌ها کرمان دانشگاه های علوم پزشکی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان دانشگاه های علوم پزشکی قاسم سلیمانی کرمان دانشگاه های علوم پزشکی قاسم سلیمانی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری