Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -

پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت روز آتش نشانی

تقدیر از فداکاری و ایثار قهرمانان بی ادعا و حافظان جان مردم/ آتشنشانان الگوی خدمت خالصانه و صادقانه هستند


استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از فداکاری آتشنشانان با اخلاص، شجاع و مومن ایران اسلامی گفت: این قهرمانان بی ادعا با تعهد و مسوولیت پذیری وصف ناپذیر برای نجات جان مردم و ایجاد ایمنی و آرامش، جلوه هایی از ایثار و ازخودگذشتگی را به نمایش می گذارند که برگرفته از مکتب ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ در متن پیام مهندس بازوند به مناسبت فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 مَنْ أَحْیاها فَكَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً

 "هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آنست که همه مردم را حیات بخشیده است" (سوره مائده – آیه 32)

حماسه آفرینی و فداکاری قهرمانان بی ادعا و با اخلاص آتش نشان برای حفظ جان و مال هموطنان و مردم که برگرفته از مکتب ایثار و ازخودگذشتگی، دینداری، آزادگی و جوانمردی است را می توان الگوی بی بدیل و ماندگار از تلاش صادقانه و خدمت فداکارانه و تعهد و مسوولیت پذیری برشمرد و از آن به عنوان درس و سرمشق انسان دوستی یاد کرد. آتشنشانان ایثارگر و فداکار برای ایجاد امینی و آرامش شهروندان و انجام وظیفه در قالب امری خطیر و ماموریتی انسان دوستانه با گام های استوار و با شجاعت، رشادت و شهامت وصف ناپذیر و تکیه بر نیروی ایمان، داوطلبانه و خالصانه به میان آتش، دود و آوار می زنند تا جان همنوعان را نجات دهند.

حافظان جان مردم به عنوان سفیران نجات با عزم راسخ و همت والا در نبرد با شعله های آتش در خط مقدم امداد رسانی دلاورانه، شجاعانه و عاشقانه برای نجات همنوعان به میدان می آیند و با تلاش و کوششی بی وقفه، خالصانه و فداکارانه جان خویش را در مسیر ایمنی و آسایش مردم فدا می کنند که بی شک در تاریخ این مرز بوم اینچنین تعهد و خدمتی همچون نگینی درخشان در اذهان ماندگار و در سپهر جانشفانی ها و از خودگذشتگی ها و صحیفه شجاعت و ایثار این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

  بر این اساس برخود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام آتش نشان و تقدیر از فداکاری های باشکوه و مظلومانه آتشنشانان مومن، شجاع، با اخلاص و ایثارگر استان، فرارسیدن «هفتم مهرماه» روز «آتش نشانی و ایمنی» را تبریک گفته و از تلاش های شبانه روزی آتشنشانان غیور و دلیر برای ایجاد ایمنی و آرامش و خدمت خالصانه و متواضعانه در بحران ها، حوادث طبیعی و حفاظت از میراث ماندگار نسل آینده تشکر نمایم. از درگاه خداوند منان برای این قهرمانان بی ادعا آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

بازوند 

استاندار کرمانشاه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار استاندار کرمانشاه قهرمانان بی ادعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه