Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بهرام عین اللهی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان افضلی پور، وضعت شهر کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در مرکز واکسیناسیون کرمان بیشتر از نیروهای داوطلب، مردمی و دانشجو استفاده شده که از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون بدون وقفه فعالیت کرده و در این زمینه یک حرکت مردمی ایجاد شده است.

وی با اشاره اینکه واکسیناسیون به ۵۳ میلیون دز در کشور رسیده است تصریح کرد: امیدواریم تا یک هفته آینده به ۶۰ میلیون دز برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره اینکه مردم علاوه بر انجام واکسیناسیون باید از ماسک استفاده کنند و پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و فکر نکند واکسینه شدن این ویروس را کامل از بین می برد گفت: کشورهایی هم که به طور کامل واکسینه شده اند باز درگیر ویروس کرونا هستند.

 عین اللهی با بیان اینکه با قرنطینه هوشمند بسیاری از محدودیت ها برداشته می شود افزود: در مکان هایی از قبیل هواپیما، اتوبوس، قطار و هتل ها که مردم به ناچار تجمع دارند با واکسینه شدن افراد محدودیت ها برداشته می شود.

وی بیان داشت: بیمارستان افضلی پور کرمان از نظر درمانی یکی از ممتازترین مراکز درمانی کشور است. 

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان افضلی پور کرمان خاطرنشان کرد: کادر پزشکی این بیمارستان بدون وقفه و بیش از یک سال و نیم برای بیماران کرونایی کار می کنند و خود کادر درمان و خانواده های آنها نیز در این مدت درگیر این ویروس شده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه آمار بهبودی بیماران کرونایی در بیمارستان افضلی پور قابل قبول است بیان داشت: استاندار کرمان برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران زحمات زیادی را متقبل شده و اکسیژن را بدون وقفه تامین کردند و در این شرایط تامین اکسیژن بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزری در ایران وارد نشده است گفت: با توجه به بررسی های اخیر کمیته علمی، بانوان باردار می‌تواند از واکسن سینوفارم استفاده کنند و هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد. 

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز چهارشنبه با حضور در بیمارستان افضلی پور شهر کرمان از این بخش های مختلف این مرکز درمانی و آموزشی بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید با حضور در بخش بستری بیماران کرونا و icu کرونا از بیماران بستری عیادت کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در قالب سفری یک روزه وارد کرمان شد.

حضور بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه های وی در کرمان است.  

پایان بخش سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان، برگزاری نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر بهداشت واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران