Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است به زودی مزایده کارگزار باشگاه پرسپولیس برگزار شود

متقاضیان حضور در مزایده کارگزار باشگاه پرسپولیس تنها 10 روز فرصت دارند پیشنهاد خود را ارئه دهند.

به گزارش طرفداری، همان طور که پیش بینی می شد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مثل سابق بدون هیچ اقدام خاصی عمل کرد و باز هم همه چیز را به مجید صدری سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ای که دیروز بین مدیران پرسپولیبس برگزار شد، هیات مدیره پرسپولیس اختیار برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار جدید این باشگاه را به مجید صدری داد.

برهمین اساس و با نظر مجید صدری قرار است ظرف امروز و فردا اطلاعیه ای در مورد شرایط مدنظر باشگاه پرسپولیس برای برگزاری این مزایده منتشر شود. ظاهرا برای تسریع در روند انتخاب کارگزار، متقاضیان 10 روز کاری مهلت دارند برای حضور در این مزایده پیشنهادات خود را ارائه کنند.

 

بیشتر بخوانید:

هیات مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه داد

قیمت گذاری برند انجام شد؛ باشگاه پرسپولیس باید تصویب کند

 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها نبرد خونین در فوتبال آذربایجان شرقی؛ هفت مجروح و یک نابینا + فیلم مهدی طارمی، سفیر ایران در سطح اول فوتبال جهان آبروریزی توقیف اموال و حساب استقلال به امارات کشیده شد معجزه شریف تیراسپول؛ شگفتی ساز لیگ قهرمانان اروپا از کشوری در ناکجا فردیناند: دراز کشیدن پشت دیوار دفاعی بی حرمتی به مسی است + فیلم حرکت مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید