Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیر زارع جعفری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی و اینترنتی در اردبیل به عنوان یکی از استان‌های شاخص و فعال در بخش انتخابات الکترونیکی مهیا شده تا جامعه مهندسان با مراجعه به سامانه مورد نظر نسبت به ثبت آرای خود در مدت زمان تعیین شده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر مهندس از طریق تلفن همراه و کد ملی که به ثبت رسانده در این دوره از انتخابات مشارکت کرده و از مجموع ۵۹ نفر کاندیدا در رشته‌های ششگانه، به نفرات مورد علاقه خود رأی خواهند داد.

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: برخلاف سایر استان‌ها که در هفت رشته این انتخابات برگزار می‌شود، در استان اردبیل به صورت یکپارچه در شش رشته عمران، برق، مکانیک، معماری، ترافیک و نقشه‌برداری انتخابات برگزار خواهد شد و در رشته شهرسازی ما کاندیدایی را نداریم.

زارع جعفری افزود: مجموع نفرات عضو نظام مهندسی ۱۲ هزار نفر است که به عنوان اعضای دائمی و یا مهندسان فعال سازمان فردا در رأی‌گیری حاضر خواهند شد تا در مجموع به ۱۳ نفر اعضای هیئت مدیره جدید و شش نفر علی‌البدل رأی داده و انتخابات به شکل الکترونیکی و مناسب برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با انصراف یک نفر در مجموع رقابت بین ۵۹ نفر از مهندسان که کاندیدای این دوره از انتخابات شدند، رخ خواهد داد که ۲۹ نفر در رشته عمران، ۱۵ نفر در رشته برق، چهار نفر در رشته مکانیک، شش نفر در رشته معماری، دو نفر در رشته ترافیک و سه نفر در رشته نقشه‌برداری با هم رقابت خواهند کرد.

زارع جعفری اضافه کرد: تعرفه و برگه‌های آرا در سامانه برای رأی دادن مشخص شده و هر مهندس شرکت‌کننده در این انتخابات می‌تواند به همه مهندسان رشته‌های مختلف به عنوان منتخب رأی داده تا در انتخابات حضور گرمی را به ثبت برسانیم.

وی بیان کرد: امکان دارد در ساعات اولیه رأی‌گیری برخی مشکلات در نظام رأی دادن الکترونیکی و اینترنتی به وجود آید که قطعاً با صبر و حوصله جامعه مهندسان مشکلات رفع و در فرصت هشت ساعته مهندسان استان می‌توانند آرای خود را ثبت کرده و در این دوره از انتخابات حضور گرمی را شاهد باشیم.

زارع جعفری ادامه داد: در سال‌های گذشته در شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال و گرمی نیز به عنوان نمایندگی سازمان نظام مهندسی انتخاباتی برگزار می‌شد اما در این دوره به صورت یکپارچه جامعه مهندسان به کاندیداهای مورد نظر به صورت الکترونیکی رأی داده تا نتایج انتخابات فردا مشخص و ۱۳ نفر اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کنند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: البته در صورت حضور و تراکم جامعه مهندسان در ساعات پایانی رأی‌گیری احتمال تمدید ساعات رأی‌گیری وجود دارد که در موعد خود در این زمینه اطلاع‌رسانی نیز انجام خواهد شد.

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: در هفت استان کشور انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده و ما سعی کردیم با بررسی نقاط قوت و ضعف احتمالی فرآیند انتخابات الکترونیکی آمادگی بیشتری را برای برگزاری این انتخابات داشته باشیم تا جامعه مهندسان با توانمندی و رغبت و انگیزه بیشتر در این دوره از انتخابات حضور پیدا کنند.

زارع جعفری به ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی ۲۴ ساعت قبل از شروع رأِی‌گیری اشاره کرد و گفت: امروز تبلیغات انتخاباتی منع شده و بر اساس قانون با متخلفان احتمالی نیز برخورد می‌شود.

کد خبر 5316492

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخابات 1400 انتخابات الکترونیکی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا گرگان واکسن کرونا ایلام دفاع مقدس جنگ تحمیلی علی لندی دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان جامعه مهندسان استان اردبیل نفر در رشته هیئت مدیره زارع جعفری رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: امسال بیش از 23 هزار نفر داوطلب در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت می‌کنند.

شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید | آغاز تا انجام اومااویا
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان