Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اگر زیرساخت‌های استفاده از VAR را فراهم کنیم خیلی از مشکلات فوتبال ما حل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مس شهر بابک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بازی خوبی مقابل مس شهربابک بازی کردیم، ما نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتر، دیرتر تمرینات‌مان را شروع کردیم و از لحاظ بدنی خیلی عقب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت کار با توپ نداشتیم و فقط روز گذشته بازیکنان ما با توپ کار کردند.

وی ادامه داد: یک بازی پیش از این هم با ذوب‌آهن انجام دادیم که آن بازی هم در دوران بدنسازی ما بود. ما از این به بعد می‌خواهیم کار با توپ را شروع کنیم و در شرایط بازی قرار بگیریم و امیدوارم که بتوانیم در مدتی که تا شروع لیگ هست کارهای تاکتیکی‌مان را جلو ببریم چون در این زمینه خیلی کار داریم و امیدوارم که بعد از قرعه‌کشی مسابقات لیگ بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص هدف‌گذاری این باشگاه در دومین‌ سال حضورش در لیگ برتر عنوان کرد: قبل از اینکه من به تیم بیایم، 3‏‏،4 بازیکن اصلی ما جدا شده بودند و سعی کردیم شاکله تیم را حفظ کنیم، هرچند جایگزینی بازیکنان جدا شده سخت بود و ان‌شاءالله 2 بازیکن هم در پست فوروارد جذب کنیم تا تیم کامل شود. امیدواریم آن هدفی که هیئت مدیره و باشگاه دارد تا در این فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

خطیبی در واکنش به این موضوع که با حضور فخرالدینی و شریفات آلومینیوم در دفاع و هافبک راست زهردار شده است، خاطرنشان کرد: ما چپ‌مان هم قوی است و در تمام پست‌ها خوب هستیم فقط یک مقدار نگرانی در فوروارد داریم و باشگاه سعی می‌کند که دو مهاجم بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با مدیریت آلومینیوم رابطه خوبی دارد؟ خاطرنشان کرد: بله آقای محرابی در تیم حضور دارند، آلومینیوم با مدیریت او به لیگ برتر صعود کرد و امیدوارم که بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این سوال که فصل جدید لیگ برتر و صحبت‌هایی که بر اضافه شدن VAR مطرح می‌شود، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر VAR هرچه زودتر به فوتبال ما اضافه شود خیلی از مشکلات ما حل می‌شود. باید زیرساخت‌های این کار را فراهم کنیم. ما تیم اول آسیا هستیم ولی تیم پانزدهم آسیا حداقل امکانات را دارد ولی ما هنوز نداریم.

خطیبی ادامه داد: در بازی‌های دوستانه نتیجه برای ما مهم نیست. مهم برای ما در این بازی این بود که ببینیم شرایط بدنی بازیکنان در چه حدی هست ما می‌خواستیم نتیجه کار در دو هفته گذشته‌مان را ببینیم.

وی در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل آلومینیوم مبنی بر اینکه می‌خواهیم روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم، گفت: هر تیمی که روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کند قطعا نتیجه می‌گیرد. ما در همین بازی هم از 4 بازیکن امیدمان استفاده کردیم که 10 روز پیش از آنها تست گرفتیم و احتمال دارد که در لیگ برتر هم برای ما بازی کنند. مدیریت باشگاه به فکر این است که با توجه به فوتبال پایه انگیزه‌ای برای جوانان به وجود آوردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این سوال که بازیکن جدیدی اضافه خواهد شد، گفت: ما 2 مهاجم نیاز داریم و لیست‌ را به باشگاه داده‌ام و در لیست هم بازیکن خارجی هم وجود دارد. اگر از این 6 نفر 2 بازیکن را هم بگیرند کافی است.

پیروزی آلومینیوم اراک در دیدار تدارکاتی

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسول خطیبی تیم فوتبال آلومینیوم اراک رسول خطیبی تیم فوتبال آلومینیوم اراک سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟