Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:24:53 GMT

دربی دوستانه اصفهان بدون گل تمام شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۶۹۷۲

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در دیداری دوستانه به تساوی بدون گل دست یافتند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال سپاهان روز ۱۶ مهرماه هم در دیداری تدارکاتی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: پیروزی شاگردان خطیبی برابر تیم لیگ یکی

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت

در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، به جز دو دیدار بسیار حساس که در تبریز و ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، پنج دیدار دیگر هم برگزار شد.

در نخستین بازی امروز تیم هوادار میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و آبادانی‌ها را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد. در این مسابقه ابتدا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۰ صنعت را پیش انداخت، اما تا قبل از دقیقه ۳۰ دو گل توسط شجاعیان و اسلامی خوردند و بازی را باختند.

صنعت نفت با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و با چسبیدن به قعر جدول، بعید است دیگر بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند. هوادار هم ۲۸ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم، کاملا از انتهای جدول فاصله گرفت.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده تنها داربی هفته بیست‌وپنجم بودند که این دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رودرروی هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.  فرشید باقری هم در دقیقه ۶۰ روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد. گل گهر در رتبه ششم و مس نهم است.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران که توانسته بودند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر کار خود را با کسب پیروزی به پایان برسانند، امروز از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم رفتند که نساجی با دو گل میزبانش را شکست داد تا از منطقه سقوط فرار کند. منصور باقری و امیر اسماعیل زاده گل‌های نساجی را زدند تا این تیم ۲۲ امتیازی شود و به رتبه سیزدهم برسد.

شاگردان سیروس پورموسوی و مهدی تارتار در تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز در دیداری حساس رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. با این نتیجه حالا استقلال خوزستان در رتبه پانزدهم و منطقه سقوط قرار گرفت و بعد از صنعت نفت دیگر مدعی اصلی سقوط است.

در دیگر مسابقه مصاف آلومنیوم و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فولاد در رتبه چهاردهم و آلومینیوم دهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند