Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، راضیه شهاب بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید کلاته رودبار به میزبانی شهرداری این شهر با اشاره به اینکه اعضای شوراهای اسلامی استان سمنان حق عزل و نصب و جابجایی کارکنان شهرداری‌های استان را ندارند، بیان کرد: هر عضو شورایی که در محدوده بخش سکونت نداشته باشد، به زودی با آن عضو خداحافظی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از وظایف اصلی شوراها نظارت بر حساب درآمد هزینه شهرداری‌ها است که متأسفانه در تعدادی از شهرداری‌های استان سمنان اصلاً حسابرسی در آن اتفاق نیفتاده است و شوراها و شهرداری‌ها می‌بایست کمیته‌ی درآمدی شهرداری‌ها را فعال نمایند و همچنین هیئت نظارت عالی درآمدی شهرداری نیز فعال شود

مدیرکل دفتر شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استانداری سمنان ادامه داد: شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار مستعد جذب سرمایه گذار هستند و می‌بایست شهرداری‌های دیباج و کلاته رودبار را به صورت یک منطقه‌ی مستعد برای جذب سرمایه گذار دید.

شهاب ادامه داد: رعایت حساب مالی و مدیریت در کاهش هزینه‌ها از وظایف اصلی کاری شهرداری‌های استان سمنان است و شهرداری‌های استان سمنان هیچ جذب نیروی جدیدی نباید داشته باشند و باید برای جذب نیرو آزمون‌های تخصصی برگزار تا نیروهای شایسته و کارآمدتری جذب شوند و متأسفانه در حال حاضر در شهرداری‌های استان سمنان نیروهای کیفی کمی داریم.

وی گفت: در مصوبات شوراهای اسلامی استان سمنان باید تشریفات قانونی طی شود و تمامی مصوبات با مستندات قانونی باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی استان موظف و مکلف هستند هر شش ماه یک بار مصوبات عملکرد بودجه‌ای و وضعیت عملکرد کاری شورا را به اطلاع مردم برسانند و اعضای شورای شهر به هیچ روی حق دخالت در امور اجرایی شهرداری‌ها را ندارند.

کد خبر 5316548

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شوراهای اسلامی شهر دامغان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان ایلام دفاع مقدس جنگ تحمیلی علی لندی شهرداری های استان سمنان شوراهای اسلامی استان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «مصطفی سعیدی سیرائی» بود.

مصطفی سعیدی سیرائی، متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرا در استان البرز، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او پیش‌تر به عنوان شهردار فردیس و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج انتخاب شده بود.

او مسوولیت‌های مختلفی را در شهرداری کرج تجربه کرده است. از این سمت‌ها می‌توان به ریاست اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان، بازرسی سازمان بازیافت، ریاست اداره حفاظت فیزیکی و ریاست حراست منطقه ۸، معاونت فنی و عمرانی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج اشاره کرد.

کد خبر 6089645

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است