Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در خصوص ورود به مزایده‌ اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 باشگاه پرسپولیس در خصوص ورود به مزایده اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس، ظرف روزهای آینده برای انتخاب کارگزار، حامیان مالی و همکاران تجاری خود نسبت به برگزاری مزایده طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در این مزایده، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مزایده‌گران متقاضی شرکت در آن، حتما در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستادایران) عضویت داشته باشند.

افراد حقیقی و حقوقی که در نظر دارند در مزایده کارگزاری شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شرکت نمایند در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، باید نسبت به ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند.

ثبت‌نام در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستادایران) از دو طریق تماس تلفنی با شماره تلفن 1456، داخلی یک یا به صورت آنلاین و از طریق سایت https://setadiran.ir امکانپذیر خواهد بود.

تاکید می‌شود با توجه به قریب‌الوقع بودن انجام مزایده مورد اشاره، مزایده‌گران هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی عضویت خود در سامانه ستادایران یا ثبت نام در آن، اقدام نمایند.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها نبرد خونین در فوتبال آذربایجان شرقی؛ هفت مجروح و یک نابینا + فیلم مهدی طارمی، سفیر ایران در سطح اول فوتبال جهان آبروریزی توقیف اموال و حساب استقلال به امارات کشیده شد معجزه شریف تیراسپول؛ شگفتی ساز لیگ قهرمانان اروپا از کشوری در ناکجا فردیناند: دراز کشیدن پشت دیوار دفاعی بی حرمتی به مسی است + فیلم حرکت مسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟