Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:07:16 GMT

آقای گل تهران آبی پوش شد!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۷۱۲۴

آقای گل تهران آبی پوش شد!

بازیکن فصل گذشته تیم سایپا با به تیم استقلال پیوست.

به گزارش برنا؛ امیرعلی صادقی، بازیکن جوان نارنجی پوشان با قراردادی سه ساله آبی پوش شد . او که  متولد ۲۱ بهمن ۱۳۷۹ توانایی بازی در پست وینگر چپ، پشت فوروارد را دارد. 

صادقی  سابقه بازی در تیم های مقاومت، آبفا، برق تهران، سایپا را در کارنامه اش دارد و با ۲۳ و ۱۹ گل زده آقای گل در دو فصل متوالی در لیگ برتر جوانان باشگاه‌های تهران محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صادقی پس از درخشش در لیگ جوانان تهران و به ثمر رساندن ۲۳ گل از جمله هت‌تریک در دربی جوانان تهران، ضمن کسب عنوان آقای گلی نظر کادرفنی تیم بزرگسالان سایپا را به خود جلب کرد و به تمرینات این تیم اضافه شد.

او نخستین بار در دیداری از هفته دوازدهم لیگ نوزدهم و بازی برابر ماشین‌سازی، حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. این بازیکن جوان پس از ۶ بازی به عنوان بازیکن تعویضی در آن فصل، در لیگ بیستم بیشتر به کار گرفته شد و ۱۴ بار برای سایپا به میدان رفت.

 صادقی در دو دیدار رفت و برگشت برابر ذوب آهن در فصل گذشته موفق به گلزنی شد. او جزو بازیکنان انگشت‌شمار زیر ۲۱ سال لیگ برتر است که سابقه گلزنی در این لیگ را در کارنامه دارد. صادقی در چند مرحله به اردوی تیم ملی جوانان نیز دعوت شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی برق سایپا لیگ برتر رفت و برگشت ذوب آهن اردوی تیم ملی استقلال سایپا آقای گل امیرعلی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد

ایسنا/هرمزگان دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ برگزار شد.

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ در دو رشته بازی درا و بازی رمازا با حضور شش تیم از شهرستان میناب و به مدت سه روز برگزار شد.

محمد خوشصوت دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

وی افزود: دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای گورزانگ و با همکاری جمعی از فرهنگ دوستان برگزار شد.

بازی رمازا به شماره ۱۱۰۴ بازی درا به شماره ۸۴ و بازی رحمونی به شماره ۱۰۹۶ همگی در سال ۱۳۹۴ در فهرست میراث معنوی کشور به نام میناب به ثبت رسیده‌اند.

بازی‌های دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در هر رشته تیم اول هر گروه به فینال راه پیدا کرد.

از گروه یک، رشته رمازا تیم شهباز و از گروه دو تیم سایپا به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پس از برگزاری فینال تیم سایپا قهرمان شد.

و در رشته درا هم از گروه یک، تیم روستای رکن آباد و از گروه دو، تیم سایپا گورزانگ به فینال راه یافتند که در نهایت تیم سایپا موفق شد عنوان  قهرمانی را از آن خود کند.

در میناب بیش از ۳۰۰ نوع بازی بومی محلی وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد