Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،در هفتمین روز از مهرماه ماه ۱۴۰۰، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که سازمان لیگ فوتبال، زمان و محل برگزاری قرعه کشی بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

زمان و محل برگزاری قرعه کشی لیگ برتر فوتبال اعلام شد

زمان و محل برگزاری قرعه کشی بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صدری: برخی در پی تخریب پرسپولیس هستند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی در مورد مجوز حرفه‌ای سازی، مشکلات مالیاتی و اقتصادی، بسته بودن حساب باشگاه، بدهی به آژانس هواپیمایی، مزایده کارگزار جدید و تقابل با الهلال عربستان صحبت کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای به دنبال فرصتی برای تخریب پرسپولیس هستند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قدوس:اسکوچیچ نسبت به کی‌روش اعتمادبیشتری به من دارد/قایدی سورپرایز است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: از بازی در تیم ملی زیرنظر اسکوچیچ بیشتر لذت می‌برم و فکر می‌کنم او به نسبت کی‌روش اعتماد بیشتری به من دارد و از این بابت خوشحالم. فکر می‌کنم نسبت به یک یا ۲ سال گذشته بازیکن بهتری شده‌ام. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بریمانلو: دفاع از آرمان‌ها و مردم فلسطین از قهرمانی ارزشمندتر است

ملی‌پوش جودو با بیان اینکه دفاع از آرمان‌های نظام و مردم مظلوم فلسطین از مدال و قهرمانی ارزشمندتر است گفت: حضور در المپیک را به همین دلیل از دست دادم و آرزو دارم این فرصت را داشته باشم تا به دیدار رهبر معظم انقلاب بروم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

توپ طلا از کرونا جان سالم به‌در برد؛ مراسم امسال آذرماه برگزار می‌شود

براساس اعلام نشریه فرانس فوتبال، مراسم توپ طلای امسال ۲۹ نوامبر ۲۰۲۱ (هشتم آذرماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صحبت های تکان دهنده ستاره سابق پرسپولیس که حالا یک چادرنشین است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از مشکلات خود و چادرنشینی گفت و اعلام کرد: امیدوارم مدیران پرسپولیسی به فکر پیشکسوتان خود هم باشند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ممنوعیت کنعانی زادگان از هرگونه فعالیت فوتبالی رفع شد

کمیته اخلاق از رفع ممنوعیت کنعانی زادگان از هرگونه فعالیت فوتبالی خبر داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ادامه خبر را اینجا بخوانید لیگ برتر قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید