Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج با تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی، گفت: هفتم مهر یادآور رشادت‌ها، ایثار و نجات زندگی است درواقع این روز بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود درراه حفظ جان و آسایش ما می‌گذرند کمک کنیم تا آتش‌نشانان از حداقل‌های تجهیزاتی و رفاهی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر کرج  بابیان این که مردان وزنان آتش‌نشان مستحق تقدیرند، افزود: یکی از سازمان‌های موردتوجه که در دومین روز کاری آغاز شورای ششم نیز با مراجعه به سازمان و گپ و گفت با همکاران آتش‌نشان سعی کردم لیستی از دغدغه‌های آنان را جهت پیگیری تهیه و در مجموعه شهرداری آن‌ها را دنبال کنم.

قهرمانی صارم گفت: نیروی سازمان آتش‌نشانی بودن با آتش‌نشان بودن متفاوت است، یکی از ضروریات این سازمان با توجه به جمعیت شهر کرج تربیت نیروی متخصص و عملیاتی است.

او افزود: در شورای چهارم راه‌اندازی دانشگاه آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت و ساختمان مربوط به آن در چند بلوک به بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید که متأسفانه بعد از مدتی رهاسازی گویا با تغییر کاربری مواجه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج  گفت: تربیت نیروی متخصص و عملیاتی و تجهیز این سازمان به ادوات و ماشین‌آلات موردنیاز از ضروریات امروز کلان‌شهر کرج است.

ناظر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی افزود: آسیب‌های جدی و پنهان تنفسی و جسمی از عمده موضوعاتی ست که نیرو‌های عملیاتی این سازمان با آن روبه‌رو هستند بنابراین امکاناتی فراتر ازآنچه امروز شاهد آن هستیم اعم از امکانات ورزشی مناسب و به‌روز برای داشتن همکارانی بانشاط‌تر و باانگیزه‌تر باید فراهم شود.

قهرمانی صارم گفت: شورای اسلامی شهر آمادگی هرگونه مساعدت در تصویب لوایحی که منجر به بالا بردن توان عملیاتی این سازمان شود را دارد چراکه توان تجهیزاتی و عملیاتی این سازمان مستقیماً باجان و مال همشهریان دچار حادثه مرتبط است.

انتهای پیام/ ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانان شورای اسلامی شهر آتش نشانی شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: هرگونه استعلام تفکیک و افراز اراضی کشاورزی در خارج از سامانه استعلامات ثبتی مجاز نیست.

وی افزود: به زودی انجام سایر استعلامات مربوط به نقل و انتقال نیز با همکاری دو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 6092478

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است