Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:57:48 GMT

نیمکت‌نشینی آزمون در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۷۶۰۱

نیمکت‌نشینی آزمون در لیگ قهرمانان

مهاجم ایرانی زنیت جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل مالمو سوئد است.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه گازپروم آرنا مقابل تیم مالمو، نایب‌قهرمان لیگ آلسونسکان سوئد قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار آزمون که در نخستین مسابقه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی حضور ثابت و ۹۰ دقیقه‌ای داشت، در دیدار امشب تیمش برابر مالمو سوئد جزو نفرات ذخیره حضور دارد.

 

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ پس از دیدار مقابل چلسی در مسابقه لیگ برتر روسیه برابر روبین کازان به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت و در بازی با کریلیا سووتوف به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که امشب هم مقابل مالمو نیمکت‌نشین شده است.

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که در ۹ مسابقه فصل جاری لیگ برتر روسیه بدون شکست بوده و صدرنشین این رقابت‌ها است، در نخستین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل مقابل چلسی شکست خورد.

 

زنیت سنت پترزبورگ لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا زنیت سنت پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها