Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

به گزارش برنا، علی اکبر ولایتی در این پیام خطاب به پیمان جبلی تاکید کرد: انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری دارد صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولایتی افزود: بدون شک تجربیات ارزنده اجرایی، مدیریتی و ظرفیت های ارزشمند علمی حضرتعالی در موضوعات رسانه ای و فرهنگی و شناخت عمیق از صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و بزرگ ترین سازمان رسانه ای کشور، ذخیره‌ای گران‌بها در جهت ایجاد تحول و اتخاذ رویکردهای مثبتی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب می بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی در این پیام تصریح کرد: همچنین لازم می‌دانم از تلاش های خستگی ناپذیر و خالصانه علی عسگری در طول دوران تصدی ریاست سازمان صدا و سیما قدردانی کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امیدوارم با عنایات الهی و توجه اهل بیت (ع) و همراهی همکاران پرتلاش و دلسوز سازمان صدا و سیما، توفیقات روز افزون برای جنابعالی حاصل شده ضمن آن‌که همچون گذشته مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی همکاری و توسعه تعاملات و ارتباطات را خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری رسانه صدا و سیما رسانه ملی منویات مقام معظم رهبری انقلاب سازمان صدا و سیما مجمع تشخیص مصلحت اهل بیت دانشگاه آزاد اسلامی علی اکبر ولایتی ریاست سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی