Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در بازدید از بندر شادگان بیان کرد: بنادر یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه استان خوزستان هستند و به عنوان شاهرگ حیاتی باید روز به روز رونق یابند.

وی نقش بنادر در اشتغال و تجارت را پررنگ  دانست و افزود: رفع مشکلات بنادر خوزستان به ویژه بندر شادگان در اولویت است تا موانع از سر راه بازرگانان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاهوارپور با تاکید بر لزوم تامین امکانات و زیرساخت‌ های لازم در بندر شادگان گفت: برای رفع مشکلات این بندر نیاز به همکاری‌ بخش‌های مختلف و ادارات است؛ این بندر ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال دارد و تلاش ما رونق این بندر است.

وی ادامه داد: اشتغال نیاز ضروری جوانان امروز است و مردم شادگان استحقاق این را دارند تا با رونق و توسعه این بندر، به اشتغال پایدار دست یابند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تمامی مجموعه‌های نظارتی از جمله سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی در تلاش برای رونق اقتصادی مردم در تلاش هستند.
وی افزود: بخش عمده اقتصاد مردم در خوزستان مربوط به تجارت است و تسهیل در روند آن از اولویت و اهداف مجموعه استان خوزستان است.

بندرشادگان به عنوان هفتمین بندرتجاری خوزستان در مساحتی حدود سه هکتار و با هزینه ای افزون بر ٤٠٠ میلیارد ریال از سوی سازمان بنادر و دریانوردی تکمیل شده است که در دولت گذشته فعالیت خود را آغاز کرد. 
این بندرتجاری مشتمل بر ۲پست اسکله از نوع شمع و عرشه بتنی به طول ١٠٣ متر و عرض ١٢ متر ،۲پل دسترسی است. 
این بندر محلی با عمق اسکله حداقل ۵.۵ متر در شرایط جزر و ظرفیت پذیرش شناورهای زیر پنج هزار تن، ظرفیت تخلیه و بارگیری حدود ١٠٠ هزار تن در سال را دارد و رونق کسب و کار و تجارت در شهرستان شادگان از اهم اهداف بهره برداری از آن به شمار می آید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خورستان واقع است.

برچسب‌ها شادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی شادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان بندر شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان هرمزگان و شهرستان جاسک، پس از حضور در نشست با مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت این شهرستان، در آئین افتتاح دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک حضور یافت و این مرکز را افتتاح کرد.

پورخاقان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این دادسرا را هدف صیانت از نیروهای مسلح و تسریع در کارهای مردم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای شعار سال به دنبال آن است که موانع موجود در راستای ایجاد اشتغال را رفع کند، همچنین از سرمایه‌گذاران در حوزه اشتغال حمایت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: این سازمان با آن دسته از قاچاقچیانی که قصد دارند اشتغال مردمان روستاها را با مشکل مواجه کند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم