Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان سرپرست شهرداری بندر مرزی آستارا، گفت: شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری در تلاش است تا ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی این بندر مرزی را به روز کند.

یاشار سلوکی، در آیین تجلیل از آتش نشانان بندر مرزی آستارا، اظهار کرد: آتش‌نشانان همیشه در صف مقدم خدمت رسانی به هموطنان در حوادث غیرمترقبه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطفای حریق و امدادرسانی، تکنیک ها و سختی های خود را دارد، ادامه داد: متأسفانه بخشی از ماشین آلات اطفا و تجهیزات مورد استفاده آتش نشانان در این بندر مرزی فرسوده است.

سلوکی با اشاره به اینکه طی دو دهه گذشته تلاش هایی شده است تا خودروی آتش نشانی با نردبان بلند و دیگر تجهیزات مدرن اطفای حریق به مجموعه خودروهای آتش نشانی اضافه شود، خاطر نشان کرد: خرید خودرو آتش نشان دارای نردبان بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که از توان شهرداری خارج است.

وی اضافه کرد: در همین راستا رایزنی‌های با اعضای شورای اسلامی شهر شده است و امیدواریم که منتج به نتیجه گردد.

سرپرست شهرداری آستارا در بخش دیگر سخنان خود از الزام ایجاد ایستگاه آتش نشانی دوم در این بندر مرزی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به گستره طولی شمال به جنوب آستارا و اقامت تعداد کثیری از شهروندان در شهرک عباس آباد، ایجاد این ایستگاه در آن منطقه از الزامات است.

وی یادآور شد: برای تحقق این هدف می توان از امکانات سایر ارگان‌ها و نهادها بهره‌مند شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از آتش نشانان با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آتش نشاني شهرستان آستارا شهرداري آتش نشانان آتش نشانی بندر مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین