Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان گفت: دانش‌آموزان گیلانی به یاد همکلاسی آسمانی‌شان هفتمین مرحله کمک مومنانه را در استان اجرا کردند.

محمد لطیفی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید و همزمان با شهادت دانش‌آموز قهرمان شهید علی لندی هفتمین مرحله کمک مومنانه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان در سطح استان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی و خانواده‌هایشان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تعدادی از خیرین به یاد دانش‌آموز شهید علی لندی 440 بسته لوازم‌التحریر را بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان‌های استان توزیع کردند.

لطیفی گفت: امروز با ایثار بی ‌بدیلی که از علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله مشاهده کردیم، بار دیگر ثابت شد که این خاک قهرمان پرور و مکتب عاشورا طلایه‌دار تربیت فرزندان این دیار است.امید داریم که در تشکل امین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان بیش از پیش به اهداف تربیتی برای نیل به نیروی تراز انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی، ضمن تقدیر از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و خیرین در این طرح، تصریح کرد: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان با حضور و مشارکت فعالانه در این طرح، تبلوری از رسیدگی به همنوع و مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم با این حرکت کوچک بتوانیم بخشی از مشکلات دانش‌آموزان که در این ایام دچار آسیب شده‌اند را برطرف کرده و دانش‌اموزان با این حرکت بتوانند راه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز علی الخصوص شهید نوجوان علی لندی را ادامه بدهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان

فاطمه میرزانژاد، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان از اجرای طرح شهید محمودوند در گردآوری اطلاعات کودکان بازمانده از تحصیل در سامانه وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در مراحل بعدی اسامی دانش‌آموزان ترک‌تحصیل کرده شناسایی نشده به سایر نهاد‌ها مانند کمیته امداد، بهزیستی، اداره کار و نیز استانداری ارسال و از ظرفیت آنها برای شناسایی سایر کودکان استفاده می‌شود. 

او همچنین افزود: اداره کار با اعطاء بسته‌های حمایتی مالی و معیشتی به خانواده‌های دارای فقر مالی، بهزیستی با کمک به کودکان با بیماری‌های خاص و حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست، دادگستری با حمایت قضایی از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست، ثبت احوال با کمک برای ثبت مشخصات و دریافت شناسنامه برای ایجاد هویت و ثبت‌نام در سامانه‌های آموزش و کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان پای کار هستند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند.

معاون آموزش و پرروش گیلان تصریح کرد: در این طرح از تمامی ظرفیت‌های استان برای شناسایی و بازگرداندن دانش‌آموزان به تحصیل استفاده می‌شود.

به گفته میرزانژاد، ۱۵۴ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و ۱۲۸ دانش‌آموز در مقطع متوسطه با اجرای این طرح در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ به تحصیل بازگردانده شدند.

طرح شهید علی محمودوند که شهید شاخص گروه تفحص با ۷۰ درصد جانبازی شیمیایی، قطع پا و ۲۵ ساچمه در دست بود، برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و بازگرداندن آنها به مدارس در کشور و از جمله استان گیلان اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود