Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:29:24 GMT

شهردار جدید رشت انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۷۸۵۲

شهردار جدید رشت انتخاب شد

گروه استان‌ها ـ «سیدامیرحسین‌ علوی» از سوی اعضای شورا به‌عنوان شهردار جدید رشت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اعضای شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در هشتمین جلسه شورا در صحن شورا، سیدامیرحسین‌ علوی را به‌عنوان شهردار جدید رشت انتخاب کردند.

«سید میرحسین‌ علوی» عضویت در دوره چهارم، پنچم و ششم شورای اسلامی شهر رشت را در کارنامه خود دارد و امروز با حضور در صحن شورا مهم‌ترین برنامه‌های خود را برای اعضای شورا ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع 11 رأی مأخوذه، سیدامیرحسین‌ علوی با کسب 9 رأی موافق از اعضای شورای اسلامی شهر رشت به‌عنوان شهردار جدید رشت انتخاب شد.

"سپاه رشت" 2500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کندبرپایی موکب عاشقان حسینی در رشت به نیت راهپیمایی اربعین حسینی + فیلمنمایشگاه "تجهیزات نظامی دریایی سپاه" هفته دفاع مقدس در رشت برپا می‌شود

به گزارش تسنیم، سیدمحمد احمدی شهردار سابق رشت چندی پیش با ذکر دلایلی از شهرداری رشت استعفا داد و اعضای شورای شهر رشت نیز برای انتخاب شهردار جدید وارد عمل شدند.

شورای ششم طی جلسه‌ای از مجموع 10 گزینه‌ای که برای تصدی جایگاه شهردار رشت انتخاب شده بودند، سه گزینه را انتخاب کردند که ناصر عطایی، سید امیرحسین علوی و رحیم شوقی سه گزینه نهایی برای تصدی جایگاه شهردار رشت بودند.

در میان 3 گزینه مذکور، ناصر عطایی و رحیم شوقی انصراف خود را به اعضای شورا اعلام کردند و در نهایت امیرحسین علوی به تنهایی به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و با رای اعضای شورا به عنوان شهردار جدید رشت انتخاب شد.

انتهای پیام/612/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار جدید رشت انتخاب شد اعضای شورا شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!

هفت عضو شورای شهر هشتگرد در استان البرز حق ورود به جلسات شورای شهر را ندارند.

پیگیری ایسنا درباره وضعیت شورای شهر هشتگرد حاکی از آن است که هفت عضو شورا حق ورود به جلسات را ندارند.

گفتنی است قانون در مورد عدم حضور صراحتاً اعلام کرده که چنانچه هر کدام از اعضا به هر دلیل قادر به شرکت در جلسات شورا نباشد؛ پس از دو ماه عضو علی‌البدل تا شش ماه در جلسات شرکت خواهد کرد.

در مورد شورای شهر هشتگرد، نهاد‌های مربوطه باید پاسخ دهند که علت این محرومیت چه بوده و وقتی تمام اعضا حق ورود به جلسات را نداشته باشند آینده این شورا به چه شکل خواهد بود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی