Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر پیمان جبلّی

ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

باسلام و تحیات.

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید حسن اعتماد معظم له؛ تخصص، سوابق انقلابی و تجارب ارزنده شما در سطوح مختلف مدیریتی رسانه ملی گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی و ارمغان آور توسعه، تحول و ارتقاء سطح آگاهی و معرفت، نشاط و امید در جامعه خواهد شد و همچنین آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه‌ی تحریف دشمنان خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب جمهوری اسلامی صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گ ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 747617

دیگر خبرها

  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی