Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:00:09 GMT

رفع مشکل ۹۱ واحد تولیدی و صنعتی شبستر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۷۹۱۵

رفع مشکل ۹۱ واحد تولیدی و صنعتی شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حسین عبدالهی فرماندار شبستر در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شبستر اظهار داشت: رونق تولید و افزایش اشتغال را جزء برنامه های اولویت دار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دانست و اظهار داشت: اعضای ستاد رفع موانع تولید، زمینه سازی و فراهم کردن شرایط برای سرمایهگذاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید می باشد و همه باید در راستای تحقق آن تلاش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ بنام سال رفع موانع تولید، تداوم سیاست های اقتصادی مسئولان برای رفع موانع تولید را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: همواره در مسائل بین دستگاههای دولتی و واحدهای تولیدی حامی و پشتیبان بخش تولید بوده به طوریکه از مجموع ۱۴۰ واحد تولیدی و صنعتی که در سال گذشته مورد بازدید قرار گرفته تا کنون مشکل ۹۱ واحد تولیدی و صنعتی برطرف گردیده و مشاغل آنها هم تثبیت شده است.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: برای رفع معضلات کوتاه مدت اقتصادی می‌توان از ابزارهایی همچون سیاست‌های تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها که توسط رهبری ابلاغ شده یاری گرفت، این سیاست‌ها نقشه راه کلان کشور برای حل معضلات اصلی اقتصادی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عمده مشکلات اکثر واحدهای صنعتی تولیدی در شهرک صنعتی شبستر در حوزه های برق، راه، مخابرات، امور آب و زمین است از دستگاه‌های اجرایی خواست نهایت همکاری، هماهنگی و مساعدت را به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند.

عبدالهی مطرح کردن مشکلات واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت های تولیدی موثر این شهرستان هستند را در این کار گروه خواستار شد و گفت : با اجرای مصوبات امیدواریم که موانع تولید کاهش یافته و رونق اشتغال در شهرستان افزایش یابد.

فرماندار شبستر افزود : این کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راههای منطقی و هموار کردن زمینه، نه تنها مشکلات واحدهای اجرایی را حل نماید بلکه دستگاه های اجرایی نیز به وظایف خود عمل کنند.

بازدید و برگزاری نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و نیمه تمام که از جمله برنامه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شبستر می باشد،  در این نشست هیات امناء شهرک صنعتی شبستر و برخی مدیران واحدهای تولیدی به طرح برخی مشکلات این شهرک پرداختند.

انتهای پیام/60005

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید اشتغال سرمایه گذاری واحدهای تولیدی فرماندار شبستر شبستر فارس تبریز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رفع موانع تولید واحدهای تولیدی تولیدی و صنعتی صنعتی شبستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی