Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا با تک گل متئو پسینا توانست یانگ بویز سوئیس را شکست دهد و با چهار امتیاز، فعلا در صدر جدول گروه E رقابت ها قرار گیرد. تیم تحت هدایت جانپیرو گاسپرینی پس از تساوی در خانه ویارئال، با این برد نشان داد که می خواهد مثل سال های گذشته از گروه خود صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی آتالانتا و یانگ بویز تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ (۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۰:۱۵ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم گویس، برگامو هفته برگزاری: هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۲-۲۰۲۱ داور: فلیکس بریش (آلمان) گلزنان آتالانتا: متئو پسینا ۶۸′ نمرات بازیکنان آتالانتا و یانگ بویز / هواسکورد  رافائل تولوی بیشترین نمره را هواسکورد گرفت آمار بازی آتالانتا و یانگ بویز / فوت موب برتری آماری آتالانتا مقابل یانگ بویز خلاصه بازی آتالانتا و یانگ بویز

اضافه می شود

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تکلیف 8 تیم برتر این مسابقات مشخص شده و حالا طرفداران فوتبال منتظر مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی هستند که در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

در این شرایط گمانه‌زنی‌ها درباره میزبان یا میهمان بودن تیم‌ها در مرحله بعدی نیز به وجود آمده است. موضوعی که می‌تواند بر اساس قوانین برگزاری جام حذفی به ضرر سه تیم صعود کرده باشد.

مس رفسنجان، ملوان انزلی و هوادار تهران سه تیم باقیمانده در حذفی هستند که هردو بازی گذشته خود را در خانه برگزار کردند و برنده شدند. بر اساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات حذفی هرتیمی که دو بار متوالی میهمان باشد، قطعا بازی بعدی‌اش را در خانه خود برگزار می‌کند و برعکس اگر تیمی دو بازی متوالی میزبان باشد، بازی بعدی اش را خارج از خانه انجام می‌دهد.

میزبانی مس ، ملوان و هوادار در دو مرحله قبلی باعث شده تا آنها در حالت عادی با هر تیمی برخورد کنند میهمان باشند و خارج از خانه بازی کنند. البته یک استثنا وجود دارد و آنهم این است که آنها به قید قرعه با هم بازی داشته باشند. اگر مس، ملوان و هوادار بر اساس قرعه به یکدیگر برخورد کنند بار دیگر باید قرعه کشی شود و محل برگزاری مسابقه را متوجه شوند.

به عبارت دیگر اگر سه تیم مذکور در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم‌های چادرملو، گل‌گهر، آلومینیوم، تراکتور و سپاهان برخورد کنند، تحت هر شرایطی خارج از خانه بازی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!