Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مهرماه امسال دومین باری است که دانشگاه‌ها رنگ و بوی همیشه را ندارند و بدون حضور دانشجو کار خود را آغاز خواهند کرد؛ هر چند واکسیناسیون دانشجویان تا حدودی انجام شده است و قابل قبول است اما باز هم این موضوع نتوانست دانشجو را به دانشگاه که خانه اصلی‌اش است بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در خصوص برنامه‌های بسیج برای شروع سال تحصیلی جدید توضیح داد: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان هر ساله مهرماه را با برنامه‌های متنوعی برای جدیدالورودها و عموم دانشجویان آغاز کرده است اما تجربه ۲ سال مجازی بودن دانشگاه، توان و تحول خاصی در برنامه‌های دانشجویی برای این مجموعه ایجاد کرده است.

وی افزود: اگر چه زمزمه‌ حضوری شدن دانشگاه‌ها به گوش می‌رسد اما برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متنوع و فوق برنامه مختلفی از جمله اردوهای جهادی، تورهای دانشگاه گردی مخصوص دانشجویان نو ورود، مسابقات جذاب و طرح های حمایتی آموزشی برای جدیدالورود ها از جمله برنامه های بسیج دانشجویی برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود

خزایی تأکید کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های هر سال بسیج دانشجویی در مهرماه که همراه با سایر تشکل‌ها برگزار می‌گردد، سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه اصفهان می‌باشد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در خصوص چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام بیان کرد: چهاردهمین دوره این مراسم در حالی برگزار می‌شود که سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی مراسم به صورت محدود برگزار شد اما امسال و با عنایات شهدا، این برنامه به صورت حضوری و با شرکت دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه و عموم مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امید داریم که برگزاری این برنامه بارقه‌های امید برای حضور دانشجویان در دانشگاه را پررنگ تر نماید و با تلاش‌های کادر درمان و واکسیناسیون گسترده بزودی ویروس منحوس کرونا نابود و زندگی مردم به شرایط عادی بازگردد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان شهید گمنام محسن خزایی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان دانشگاه اصفهان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد