Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «فرهاد فرهودی» عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از آتش‌نشانان شهرداری کرمانشاه افزود: برای حل این مشکل دستگاه هوشمند و تلفن گویا نصب شده و تمامی مکالمات ضبط می‌شود که این امر باعث کاهش مزاحمت‌های تلفنی شده است.

وی با بیان اینکه باید جایگاه و شأن آتش نشانان افزایش یابد، تصریح کرد: احداث ایستگاه جدید تهیه خودروی سبک برای بافت فرسوده و خرید پله ۵۲ یا ۶۵ متری از نیازهای کنونی سازمان آتش نشانی کرمانشاه است که برای تأمین آن در حال پیگیری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ضمن تبریک روز آتش نشان با بیان اینکه اعتماد مردم به مجموعه آتش نشانی قابل تقدیر است، گفت: وقوع حوادث برای مردم تلخ است لذا در برخورد با مردم که در آن لحظه شرایط روحی مناسبی ندارند باید سعه صدر داشت چرا که همه نوکر مردم هستیم.

وی با بیان اینکه امکانات رفاهی همکاران باید افزایش یابد و در این راستا در حال تلاش هستیم، افزود: امداد و نجات جان انسان‌ها یک عبادت الهی است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه هم در این مراسم گفت: وضعیت کنونی سازمان آتش نشانی رنگ و بوی قوی به خود گرفته که این نشان از درایت رییس این سازمان است.

خسرو عیساییان افزود: آتش نشانی یعنی ایثار و از خودگذشتگی و ان شاء الله با همین روحیه بتوانید به مردم خدمت کنید.

معاون شهردار کرمانشاه ادامه داد: آموزش نیروها و تأمین اقلام مورد نیاز هزینه نیست بلکه خدمت به مردم است و در این راستا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

در پایان این مراسم، از هشت آتش نشان که امسال به افتخار بازنشستگی نایل شدند و ۱۲ آتش نشان نمونه با اهدای لوحی تقدیر شد.

برچسب‌ها آتش نشانی شهرداری کرمانشاه تلفن همراه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری کرمانشاه تلفن همراه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه تلفن همراه کرمانشاه شهرداری کرمانشاه آتش نشانی آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان