Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد فرهودی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت : برای حل این مشکل دستگاه هوشمند و تلفن گویا نصب شده و تمامی مکالمات ضبط می‌شود که این امر باعث کاهش مزاحمت‌های تلفنی شده است.

او با بیان اینکه باید جایگاه و شأن آتش نشانان افزایش یابد، گفت : احداث ایستگاه جدید تهیه خودروی سبک برای بافت فرسوده و خرید پله ۵۲ یا ۶۵ متری از نیاز‌های کنونی سازمان آتش نشانی کرمانشاه است که برای تأمین آن در حال پیگیری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ضمن تبریک روز آتش نشان با بیان اینکه اعتماد مردم به مجموعه آتش نشانی قابل تقدیر است، افزود: وقوع حوادث برای مردم تلخ است لذا در برخورد با مردم که در آن لحظه شرایط روحی مناسبی ندارند باید سعه صدر داشت چرا که همه نوکر مردم هستیم.

او با بیان اینکه امکانات رفاهی همکاران باید افزایش یابد و در این راستا در حال تلاش هستیم، افزود: امداد و نجات جان انسان‌ها یک عبادت الهی است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: وضعیت کنونی سازمان آتش نشانی رنگ و بوی قوی به خود گرفته که این نشان از درایت رئیس این سازمان است.

خسرو عیساییان افزود: آتش نشانی یعنی ایثار و از خودگذشتگی و ان شاء الله با همین روحیه بتوانید به مردم خدمت کنید.

معاون شهردار کرمانشاه ادامه داد: آموزش نیرو‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز هزینه نیست بلکه خدمت به مردم است و در این راستا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانان آتش سوزی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این بسته خبری به مشکلات و سوژه های شما پرداخته شده است .

از گلایه رانندگان از قطع بیمه تا نبود ناوگان اتوبوسرانی و مشکلات تردد در شریف آباد از مسائل مطرح شده از سوی شهروندان قزوینی است.

اهالی الموت شرقی هم از نیمه کاره ماندن پل دینه رود گلایه دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر