Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب پایگاه خبری روسیا الیوم، ریاست این هیات را سعاده الشامی معاون نخست وزیر لبنان بر عهده دارد.

دولت لبنان اعلام کرد که میشل عون رییس جمهوری به شورای وزیران اطلاع داده است که در پی توافق با نخست وزیر و به موجب ماده ۵۲ قانون اساسی، گفت وگو با صندوق بین المللی پول را به کمیته ای به ریاست معاون نخست وزیر و عضویت وزیران دارایی و بازرگانی، رییس کل بانک مرکزی و دو کارشناس به نمایندگی ریاست جمهوری تفویض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای وزیران لبنان موافقت کرد که وزیر دارایی این کشور یکصد میلیون دلار برای نیروگاه های برق لبنان وام دریافت کند.

نجیب میقاتی نخست وزیر جدید لبنان، چهارم مرداد با کسب بیشترین آرای نمایندگان مجلس لبنان و تایید رئیس جمهوری، مأمور جدید تشکیل کابینه این کشور شد.

وی سیاستمدار و بازرگان ۶۷ ساله لبنانی است که  در سالهای گذشته از جمله از ۱۳ ژانویه ۲۰۱۱ تا ۱۵ فوریه ۲۰۱۴ نیز سمت نخست وزیری لبنان را برعهده داشته است.

پس از سال‌ها سختی اقتصادی، اقتصاد لبنان در سال ۲۰۱۹ با افت بیشتری روبرو شد. مردم لبنان با کمبود سوخت، تجهیزات پزشکی و سایر اقلام ضروری روبرو شده‌اند در حالی که ارزش پول ملی این کشور بیش از ۹۰ درصد کاهش یافته است.

برچسب‌ها لبنان قانون اساسی دولت لبنان بانک مرکزی صندوق بين المللی پول میشل عون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان قانون اساسی دولت لبنان لبنان قانون اساسی دولت لبنان بانک مرکزی صندوق بين المللی پول میشل عون نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس