Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهارستان که در مصلی شهر گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس حقارت جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش را دیدیم.

وی گفت: حقارت شیطان بزرگ آمریکا و شکست‌های علنی آن از سال ۱۳۶۶ شروع شد و تا به امروز هم ادامه دارد و سند آن هم شکایت آمریکا علیه کشور جمهوری اسلامی ایران به دادگاه لاهه است که ۲۶۰ صفحه اصل شکایت و بیش از ۱۰ هزار صفحه پیوست آن می‌باشد که استناد به سخنان ائمه جمعه شهرهای کشور کرده‌اند، آمریکا از سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به طور مستقیم و بدون دخالت ایادی خود با ما وارد جنگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل سپاه هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را یک الگو در برابر جنگ نظامی دشمنان دانست و تاکید کرد: وقتی مسؤولان نظام و مردم همه با هم مانند دوران هشت سال دفاع مقدس پایه کار بیایند، در هر زمینه‌ای موفقیت به دست می‌آید، فرقی نمی‌کند جنگ نظامی باشد یا در جنگ نرم و جنگ اقتصادی، هشت سال دفاع مقدس یک الگوی ذی قیمت برای مقابله با همه توطئه‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف است.

سردار فدوی افزود: اگر مردم در حرکتی وارد عمل شوند، خداوند حمایت‌های بی‌نظیری را روا خواهد داشت، در جنگ اقتصادی باید طبق همان فرمول دوران دفاع مقدس عمل کنیم، ما باید به عنوان مسؤولان نظام همه شرایط برای وارد شدن مردم در میدان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی تا وقتی که نفوذی‌ها و خیانت کارانی مانند بنی‌صدر و ایادی آن‌ها بر سر کار بودند، هیچ اتفاقی نمی‌افتاد و هیچ موفقیتی به دست نیامد، به محض اینکه آن‌ها رفتند و بنی صدر عزل شد، با انجام عملیات‌های مختلف به دست دلاور مردان غیور ایران موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیاری به دست آمد و عظمت بزرگ‌تر آن که ما در خانه دشمن با دشمن جنگیدیم و آن‌ها را شکست دادیم، اگر جنگ در خانه دشمن ادامه پیدا می‌کرد قطعاً آن‌ها با ذلت بیشتری شکست می‌خوردند.

سخنران یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهارستان با اشاره به اهمیت انجام واجبات دینی بیان کرد: بالاترین مصیبت عالم بشریت در روز عاشورا به اهل بیت پیامبر اسلام(ص) وارد شد، اگر مسلمانان آن زمان به تکالیف خود در برابر اسلام عمل می‌کردند این مصیبت عظیم به اهل بیت وارد نمی‌شد، اگر امروز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما رایج شود، خیلی از بدیهیاتی که وجود دارد را نخواهیم داشت، ما موظف به انجام تکلیف الهی هستیم.

سردار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که معرفت یافتن به امام حسین(ع) یکی از مفهومات ظهور است، تاکید کرد: حرکت اربعین آنجایی بزرگ و فراگیر می‌شود که به شناخت و معرفت مردم از اهل بیت کمک کند.

وی ادامه داد: باید هر چه در توان داریم تا پای جان در این راه بایستیم و نهضت مقدسی را که در راه خدا و برای خدا از سال ۴۲ شروع شد و در سال ۵۷ به پیروزی رسید و همچنان ادامه دارد، ترویج، تبلیغ و پشتیبانی کنیم، زمانی این نهضت گسترش می‌یابد که همه عالم را فراگیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس وعده خداوند را باور و به آن اعتماد کردند و تا پای جان ایستادند، تصریح کرد: وقتی در دنیای پر تلاطم، شیاطین در جبهه‌های متعدد و با استفاده از ابزارهای نرم و سختی که در اختیار دارند، با ما وارد جنگ شدند، به برکت مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و رشادت‌های آن‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس به جایی رسیدیم که امروز کسی جرأت نمی‌کند به جنگ نظامی و علنی با انقلاب اسلامی بیاید، دشمن می‌داند که در جنگ نظامی حتماً دچار شکست عظیمی خواهد شد.

سردار فدوی با بیان اینکه کسانی که بصیرت و تخصص ندارند نباید مسؤولیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: به دلیل عدم داشتن بصیرت در سال‌های گذشته، عده‌ای در داخل کشور نه تنها به مقابله با دشمن نرفتند، بلکه در برابر نظام هم ایستادند و با دشمن و آمریکا و هم پیمانانش همراه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این یادواره معنوی که به یاد دو شهید امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهارستان به نام‌های سید ابوالفضل علوی و ناصر ابدام با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و به همت بسیجیان و سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، از تعدادی والدین خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر، مدافع حرم و مدافع سلامت این شهرستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه هفته دفاع مقدس شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهارستان امر به معروف و نهی از منکر هشت سال دفاع مقدس سردار فدوی جنگ نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود

دستیار ویژه رئیس جمهور با تحسین الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی گفت: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: امروز مدیریت شهری رفسنجان در ادامه اراده خداوند برای خلقت انسان و تعیین جانشینی خدا روی زمین، جمعی از نوجوانان را مسئول کرده است تا اختیار بیشتری به آن‌ها بدهد و ثابت کند آرمان جمهوری اسلامی تحقق وعده الهی و هدف خلقت انسان است.

وی اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان را در راستای فطرت انسان توصیف کرد و افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است؛ در جنگ اتفاق بزرگی رخ داد و کل دنیا علیه ما جمع شد تا ما نباشیم اما امام (ره) تهدید را به فرصت تبدیل کرد و وعده داد که کاری می‌کند تا قدرت برتر نظامی دنیا شویم و این امر محقق شد.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به وعده صادق جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آن روز ما سیم خاردار هم نداشتیم و اولین مایحتاج خود را باید از سایر کشورها می‌گرفتیم و به ما نمی‌دادند، اما امروز به تولید موشک و پهباد روی آورده‌ایم و این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی داعش در منطقه یکی دیگر از اقدامات ضد اسلامی برای جمع کردن تفکر اسلام بود که با تدبیر مقام معظم رهبری و ورود حاج قاسم به میدان و حضور لشکریان دفاع از حرم مسیحی و مسلمانان شیعه و سنی متوقف شد، گفت: یک روزی می‌خواستند ما نباشیم، اما اکنون ما سردمدار فرهنگی منطقه هستیم.

عبودتیان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را موجب تبدیل تهدید به فرصت دانست و افزود: قرار بود دهه هشتادی‌ها نسل برانداز شوند، اما امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران شده‌اند؛ لذا اگر براساس دستور خدا و الگوی امام و اسلام عمل کنیم، می‌توانیم به عنوان خلیفه و جانشین خدا روی زمین مسیر رشد را به خوبی طی کنیم.

وی در ادامه شکل‌گیری الگوی حکمرانی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان را تبریک گفت و افزود: این طرح جوان محور و نوجوان محور و شگفتی‌ساز است و توجه به حضور بانوان و استفاده از تجربه بزرگترها و قرار دادن آن‌ها در رأس حلقه اصلی و محله محوری و مسجدمحوری را می‌توان از امتیازات آن برشمرد.

دستیار رئیس جمهور ادامه داد: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و این الگو را که در جهت مسیر انبیای الهی است، امروز در بخشی از اداره شهر پیاده می‌کنیم و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

کد خبر 748908

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد