Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم‌‌های فوتبال یوونتوس، بایرن مونیخ و منچستریونایتد و شکست سنگین بارسلونا به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی در گروه‌های E تا H برگزار شد که در پایان مهمترین آنها تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، یوونتوس، منچستریونایتد و بنفیکا به پیروزی دست پیدا کردند اما بارسلونا و چلسی تن به شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال بایرن مونیخ در گروه E با نتیجه پرگل 5 بر صفر میهمان خود دیناموکیف اوکراین را در هم کوبید. روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق 12 (پنالتی) و 27، سرژ گنابری در دقیقه 68، لروی سانه در دقیقه 74 و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در دقیقه 87 گل‌های سرخپوشان مونیخ را به ثمر رساندند تا بایرن مونیخ دومین پیروزی قاطع متوالی‌اش را کسب کند.

در دیگر بازی این گروه بارسلونا که این روزها اوضاع و احوال خوبی ندارد، همچون هفته اول رقابت‌ها، متحمل یک شکست سنگین دیگر شد و این بار در خانه بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد. داروین نونیز دو بار در دقایق 3 و 79 (پنالتی) و رافا سیلوا در دقیقه 69 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. در این بازی اریک گارسیا مدافع میانی بارسلونا در دقیقه 87 از زمین مسابقه اخراج شد.

با نتایج این دو بازی، بایرن مونیخ با شش امتیاز صدرنشین گروه E باقی ماند، بنفیکا با چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد، دیناموکیف یک امتیاز سوم است و بارسلونای بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

در تک بازی گروه F تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار خانگی به مصاف ویارئال رفت تا فینال فصل گذشته لیگ اروپا تکرار شود، دیداری که با نتیجه 2 بر یک به سود منچستریونایتد تمام شد. در این بازی ابتدا پاکو آلکاسر با گلزنی در دقیقه 53 ویارئال را پیش انداخت و در ادامه الکس تیس در دقیقه 60 گل تساوی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. بازی تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با همین نتیجه در جریان بود تا اینکه کریستیانو رونالدو ناجی شیاطین سرخ شد و گل برتری آنها را به ثمر رساند.

با این نتایج در جدول گروه F، آتالانتا با چهار امتیاز صدرنشین است، تیم‌های یانگ بویز سوئیس و منچستریونایتد هر دو با سه امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و ویارئال با یک امتیاز قعرنشین است.

چهارشنبه شب همچنین در گروه G تیم فوتبال سالزبورگ اتریش در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک از سد لیل قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه گذشت. کریم آدیمی دو بار در دقایق 35 (پنالتی) برای سالزبورگ گلزنی کردند و تنها گل لیل را هم بوراک ایلماز در دقیقه 62 به ثمر رساند.

در بازی دیگر این گروه مصاف تیم‌های ولفسبورگ و سویا در آلمان با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این بازی رناتو سانچس در دقیقه 48 گل نخست را برای ولفسبورگ به ثمر رساند، اما سویا سه دقیقه به پایان وقت معمول مسابقه با گلی که ایوان راکیتیچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند کار را به تساوی کشاند. این در حالی بود که ولفسبورگ بعد از اخراج یاشوا گیلاووگی در دقیقه 85، دقایق پایانی را 10 نفره بازی کرد.

در جدول گروه G سالزبورگ چهار امتیازی در صدر ایستاده است، تیم‌های سویا و ولفسبورگ هر دو با دو امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌‌های دوم و سوم قرار دارند و لیل یک امتیازی هم قعرنشین است.

و اما در تک بازی گروه H، جایی که یوونتوس میزبان چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود، تک گل فدریکو کیه‌زا در ثانیه‌های نخست نیمه دوم، منجر به پیروزی یک بر صفر بانوی پیر شد.

در جدول گروه H، یوونتوس با شش امتیاز صدرنشین است، تیم‌‌های چلسی و زنیت هر دو باسه امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و مالموی سوئد هم بدون امتیاز در قعر قرار دارد.

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی قاطع زنیت در حضور 14 دقیقه‌ای آزمون / آتالانتا با حداقل اختلاف از سد یانگ بویز گذشت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بایرن مونیخ یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا بایرن مونیخ یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا ثمر رساند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است

ستاره سابق باوارایی‌ها به جادوی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اشاره کرد.

طرفداری | خاوی مارتینز تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید را بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال نامید.

به گزارش مارکا، تنها یک روز تا تقابل حساس تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است. پس از گذشت 6 سال، دو غول فوتبال باشگاهی اروپا باری دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و باید دید دست آخر حکم صعود به فینال را کدام تیم امضاء خواهد کرد.

خاوی مارتینز، ستاره سابق بایرن مونیخ که طی سالیان اخیر بارها مقابل رئال مادریدِ پرستاره قرار گرفته، در مصاحبه‌ای با مارکا از حساسیت‌ و عظمیت این نبرد کلاسیک اروپایی صحبت کرد و آن را بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال نامید. مارتینز در این خصوص گفت:

 چه چیزی از آن نبردهایتان با رئال مادرید در ذهن شما باقی مانده است؟

احترام متقابل بین دو تیم. بایرن و رئال مادرید دو تا از بزرگترین باشگاه‌های اروپا هستند، اگر نگوییم بزرگترین‌. این بازی‌ها حکم نبردی حماسی و پرشور را داشتند، پر از غرور و احساسات. مثل یک جنگ بود! البته جنگ در معنای مثبت. حضور در برنابئو با آن جو فوق‌العاده‌ای که هواداران ایجاد می‌کردند، تجربه‌ای باورنکردنی بود. در آلیانتس آرنا هم همینطور. شور و اشتیاق تماشاگران در هر دو ورزشگاه حس می‌شد. برای من این بزرگترین نبرد کلاسیک اروپا و بزرگ‌ترین رویارویی تاریخ فوتبال است. و نکته جالب اینکه این دو تیم هرگز در فینال مقابل هم قرار نگرفته‌اند! این نبردی است که لیگ قهرمانان منتظر آن است.

وقتی آن سال‌ها مدام با رئال روبرو می‌شدید چه احساسی داشتید؟

خب برای ما عادی بود که به رئال بخوریم. آنها همیشه در مراحل پایانی حضور دارند و هرگز غایب نیستند. اگر می‌خواهید قهرمان شوید، دیر یا زود باید با آنها روبرو شوید. برای قهرمانی باید بهترین‌ها را شکست دهید و رئال همیشه جزو بهترین‌هاست.

از بین سه بار حذف شدن توسط رئال، کدامیک برای شما سخت‌تر بود؟

احتمالا نیمه نهایی 2018. مشکل رئال این است که هرگز نمی‌توانید به آنها اعتماد کنید، هرگز نمی‌توانید بگویید که کار تمام شده است. آنها در لیگ قهرمانان صاحب یک نوع جادو و ابهت هستند که در هر شرایطی آنها را خطرناک می‌کند. نمونه‌اش کاری بود که دو فصل پیش با سیتی (فصل 22-2021) کردند.

صحبت از بازی رئال و سیتی شد. به عنوان یک فرد حرفه‌ای در فوتبال می‌توانید توضیح دهید که آن روز چه حسی داشتید؟

من آن بازی را در برنابئو از نزدیک دیدم. تجربه‌ای باورنکردنی بود. قابل وصف نیست. من مطمئن بودم که سیتی به فینال می‌رود. با خودم می‌گفتم غیرممکن است که رئال این نتیجه را جبران کند، حتی با وجود اتفاقاتی که برای چلسی و پی‌اس‌جی افتاده بود. وقتی گریلیش روبروی دروازه قرار گرفت، مثل همه گفتم: کار تمام شد. بعد مندی توپ را دفع کرد و آن اتفاقات عجیب و غریب رخ داد. من که اصلاً طرفدار رئال نیستم، خودم را در حال پریدن از خوشحالی به خاطر چیزی که دیده بودم و تجربه کرده بودم، دیدم. آن شب واقعاً باورنکردنی و شوکه‌کننده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند