Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:05:41 GMT

بارسلونا یک ویرانه؛ صبر هواداران تمام شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۹۰۹۱

بارسلونا یک ویرانه؛ صبر هواداران تمام شد

بارسلونا در یک شب اروپایی دیگر حرفی برای گفتن نداشت و مقابل میزبانش بنفیکا شکستی سنگین متحمل شد. صبر هواداران از رونالد کومان لبریز شده و باید دید تصمیم سران باشگاه چه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان ساعات سرنوشت سازی را زندگی می کند. هیئت مدیره بارسلونا و در راس آنها خوان لاپورتا بدون شک در حال بررسی وضعیت مرد هلندی هستند تا مشخص شود که آیا او می‌تواند در دیدار روز شنبه مقابل اتلتیکو روی نیمکت بارسلونا بنشیند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بارسلونا در یک شب کابوس وار دیگر لیگ قهرمانان با نتیجه سنگین 3-0 به بنفیکا باخت تا در دو بازی برگزار شده از دور گروهی شش گل دریافت کرده باشد. افتضاح اول دو هفته پیش در نوکمپ رقم خورد جایی که بارسا برابر بایرن مونیخ حرفی برای گفتن نداشت و نه تنها نتوانست باخت 8 گله آگوست 2020 را جبران کند که سه گل نیز دریافت کرد.

 

 

 

 

آبی اناری ها سپس در لالیگا به دو تساوی متوالی برابر گرانادا و کادیز دست یافتند. پس از توقف در زمین کادیز بود که زمزمه های اخراج کومان قوت گرفت.

بارسا از بازی مقابل کادیز 100 درصد برد می خواست ولی در نهایت بدون گل متوقف شد. رونالد کومان در نشست خبری قبل از مسابقه، تنها به خواندن یک بیانیه اکتفا کرد و بار دیگر گفت که نباید از تیم او توقع قهرمانی داشت. کومان معتقد است کسب سهمیه نیز یک موفقیت است در حالی که نه خوان لاپورتا و نه کاپیتان های تیم موافق او نیستند. هواداران نیز از بارسا تنها توقع قهرمانی دارند.

 

 

 

 

در حالی که گفته می شد ژاوی یا روبرتو مارنیتز جانشین او خواهند شد ولی لاپورتا اعلام کرد که نیمکت تعییر نخواهد کرد و کومان برابر لوانته نیز مربی بارسا خواهد بود. مرد هلندی روز بازی با لوانته به دلیل اخراج در بازی برابر کادیز روی سکوها بود و بارسا در غیاب او 3-0 برنده شد. نمایش قابل قبول و هجومی بارسا موجی از امیدواری را میان دوست دارن بارسا ایجاد کرد و به نظر می رسید با ادامه همین روند، کومان حداقل تا زمستان ابقا خواهد شد ولی امشب همه چیز متفاوت بود.

 

 

 

 

بارسا در همان دقیقه 2 بازی بود که از میزبانش بنفیکا عقب افتاد.داروین نونیز زننده این گل بود. دقیقه 33 کومان با تصمیمی عجیب، جرارد پیکه را بیرون کشید و گاوی 17 ساله را به خط عافبک اضافه کرد. تغییری که اصلا جواب نداد و بارسا در نیمه دوم دو گل دیگر هم دریافت کرد. داروین نونیز و رافا سیلوا بر تیره روزی های بارسا اضافه کردند و این تیم بازی را نیز به دلیل اخراح ارلیگ گاسیا 10 نفره به اتمام رساند.

پس از دو بازی بارسا با صفر امتیاز در قعر گروه قرار دارد و در دو بازی پیش رو باید به مصاف دیناموکیف برود. هر نتیجه ای غیر از پیروزی در این دو بازی کار بارسا برای صعود به یک هشتم نهایی را بسیار دشوار خواهد کرد و شاید بارسا پس از سال ها از صعود بازماند که حکم به افتضاح تاریخی را خواهد داشت.

 

 

 

 

همچنین شنبه بارسا در وندامتورپولیتانو میهمان اتلتیکو است در حالی که شاید کومان هرگز فرصت این را پیدا نکند تا در این بازی بزرگ نیز سرمربی بارسا باشد. خوان لاپورتا هفته پیش گفته بود .که صبر او حدی دارد، این صبوری را باید پایان یافته تلقی کرد؟

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی