Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد انتقال احتمالی ستاره فرانسوی با تیم فوتبال رئال مادرید وجود دارد، یکی از بازیکنان کهکشانی‌ها خطاب به او اظهاراتی داشت.

خبرگزاری میزان - کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالاتی تابستاتی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته بود. با وجود چند مرحله مذاکره، مدیران پاری سن ژرمن اجازه انتقال ستاره فرانسوی خود را صادر نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که در تابستان بعدی قرارداد امباپه به پایان می‌رسد، او میتواند به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه دلخواهش منتقل شود. 

در همین راستا تونی کروس بازیکن رئال مادرید با استقبال از این موضوع، اظهار داشت: یش از این در تابستان گفته بودم که دوست دارم بازیکنی مثل امباپه به جمع ما اضافه شود. اجازه دهید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. اظهارنظر در این باره برای من دشوار است چون تصمیم گیرنده نیستم. کیفیت او تغییری نکرده و بازیکن خوبی است و ما هم می‌دانیم که رئال خواهان جذب او بوده اما موفق نشد. همه چیز بدون امباپه هم اینجا ادامه دارد اما همانطور که قبلا هم گفتم بهترین بازیکنان باید به رئال بیایند و امباپه یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان اروپا| رقابت داغ ۳۲ باشگاه اروپایی از ۲۳ شهریور/ نبرد یاران آزمون با قهرمان و پورتو در گروه مرگ

انتهای پیام/

  برچسب ها: رئال مادرید امباپه تونی کروس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید امباپه تونی کروس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود

به گفته اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل، وینیسیوس در حال حاضر در بین سه بازیکن برتر دنیا قرار دارد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ دو گل به ثمر رساند و به گفته ریوالدو، هموطن او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا و جهان است.

ریوالدو در مورد درخشش هم‌وطن خود، وینیسیوس جونیور در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده و گفته او می‌تواند با قهرمان کردن رئال مادرید برنده توپ طلای امسال شود. ریوالدو دراین‌باره می‌گوید:

او در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی رئال بوده و انگیزه فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داده است. تیم رئال مادرید به سبک بازی او وفق یافته و در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان، وینیسیوس جونیور به یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا تبدیل خواهد شد.

حتی بدون کسب هیچ عنوانی، او هم‌اکنون در بین سه بازیکن برتر جهان قرار دارد. اگر رئال مادرید در هفته آینده از سد بایرن مونیخ عبور کند و به قهرمانی لیگ قهرمانان برسد، وینیسیوس شانس بسیار زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فصل خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است