Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:30:47 GMT

سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به قزوین

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۹۷۱۸

سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسنی اژه ای برای انجام سفری یک روزه و دیدار با اقشار مختلف از دقایقی پیش وارد استان قزوین شد.

رئیس قوه قضائیه در این سفر یک روزه در جلسه شورای اداری استان قزوین حضور پیدا خواهد کرد.

دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله خانواده جانبازان و ایثارگران، دیدار با صنعتگران و تولیدکنندگان استان و همچنین حضور در جمع قضات استان قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس دستگاه قضا به استان قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر رئیس دستگاه قضا به استان قزوین در حالی صورت می‌گیرد که از روز گذشته اقشار مختلف مردم نسبت به این سفر واکنش‌های متفاوتی داشته و خواستار رسیدگی به برخی مشکلات کلان در استان شده‌اند.

تحقیق جامع در مورد روند خصوصی سازی ها و حقوق کارگران مثلاً در شرکت عظیم کنتور سازی، شرکت‌های بزرگ نساجی مه نخ و فرنخ، تحقیق و تفحص در موضوع اطاله دادرسی‌ها به خصوص در پرونده‌هایی مثل هفت سنگان و نیاوران و همچنین پیگیری جابجایی زندان مرکزی قزوین که در بافت شهری قرار گرفته از جمله مطالباتی است که در ۲۴ ساعت گذشته در مورد آن از رئیس دستگاه قضا مطالبه شده است.

کد خبر 5316691

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای قزوین قوه قضاییه هفت سنگان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام بازگشایی مدارس استان قزوین یک روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • (ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند