Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با هفته دفاع مقدس، بزرگداشت روز سرباز با حضور سربازان، کارکنان و یکی از یادگاران دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

با اهدای لوح و هدیه از سربازان نمونه ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

هیچگاه فداکاری شهیدان راه امنیت فراموش نمی‌شود

فریدون عسگری از پیشکسوتان سپاه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز با اشاره به جایگاه سرباز و سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس تعداد قابل توجهی از شهدای ما از نیرو‌های وظیفه بودند و ایثار و فداکاری‌های آن‌ها در تاریخ ثبت شده است، که ما باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم، چرا که این لباس، لباس مقدسی است و افراد با عظمتی در این لباس به شهادت رسیدند.

او ضمن اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، تبعیت از ولایت را راه رسیدن به سعادت دانست و افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در زمان جنگ با تبعیت از ولایت و با لبیک به امام خمینی رحمه الله علیه پا در عرصه دفاع از تمامیت ارضی نهادند و در این راه ثابت کردند که ملت ایران اسلامی ملتی ولایت پذیر است و با این ولایت پذیری توانستیم به پیروزی در جنگ برسیم.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس سربازان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر کیوان الوندی در دیدار با کارکنان خدمات و فضای سبز، با اشاره به زحمات و تلاش های کارگران گفت: جایگاه و اهمیت این قشر بر کسی پوشیده نیست و همواره تلاش کارگران زمینه ساز فعالیت های بیشتر است.

مدیر کل صدا و سیمای استان نظم را دیگر مولفه اصلی در صدا و سیما دانست و از کارکنان واحدهای خدماتی خواست نقش نظم و زیبا سازی فضای سبز و اداری را در برنامه‌های کاری روزانه مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم